Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

ik probeer mijn galaxy Note N7000 te wissen, omdat deze voor onderdelen van eigenaar gaat wisselen.

Het scherm van de note is namelijk kapot, maar werkt verder nog uitstekend.

Nu krijg ik het niet voor elkaar om de telefoon te wissen, in Samsung kies kan ik een dergelijk optie niet vinden, en op het scherm kan ik er niet komen, om de simpele reden dat ik geen beeld heb :P

Nu heb ik al wel uitgevonden dat ik via de volume-up, home en powerbutton in het bootmenu van de telefoon kan komen, en daar staat ook erase in (als het goed is). Echter, ik kan het niet zien en krijg het blind niet voor elkaar.

Is er wellicht een tweaker met een Note die mij de weg zou kunnen wijzen, of iemand anders die weet hoe ik het met bv. Kies voor elkaar krijg?

Verwijderd

Topicstarter
Met wat hulp van het internet is het volgens mij gelukt.

Voor de komende zoekenden:

Haal de accu uit de telefoon, terug er in, en hou dan volume up, home en power +-10sec ingedrukt.

Daarna +-1 minuut wachten, dan weet je zeker dat ie is opgestart in recovery mode. (dat kan je natuurlijk niet zien met gebroken scherm)

Daarna: 3 keer volume down toets, dan power knop kort indrukken. Dan 7x volume down, en powertoets, 5 sec wachten, weer powertoets, +-1 minuut wachten en weer powertoets. De telefoon zal nu rebooten, en is gewist.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:19

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Is het niet makkelijker om via KIES gewoon een volledige nieuwe firmware te flashen?

Verwijderd

Topicstarter
MikeyMan schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:19:
Is het niet makkelijker om via KIES gewoon een volledige nieuwe firmware te flashen?
Dat is bij de Galaxy Note niet mogelijk. Tenminste, niet als hij helemaal up-to-date is. (extern initialiseren niet ondersteund bij dit model, geeft KIES aan.)

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
En met odin? Dus via sammobile.com de firmware downloaden, note in downloadmodus zetten en flashen met odin?

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee, het is al gelukt door in recovery modus alles te wissen.
Pagina: 1