Toon posts:

fan controller

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dag tweakers,

ik ben op zoek naar een fan-controller die 5-6 fans kan aansturen,
ook moet er een lcd schermpje inzitten die van kleur kan veranderen zodat je hem aan de kleur van het led kan aanpassen.
ik heb er verschillende gevonden maar die zijn niet echt wat ik wil.
weet iemand een mooie en goede controller voor niet teveel geld? +- 40 euro

bedankt

• SirKartoffel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-02 13:36
Deze lamptron fan controller: pricewatch: Lamptron FC6 Fan Controller 5.25 black is naar mijn weten de enige fan controller die verschillende kleuren ondersteunt. Deze kleuren kan je aanpassen door een switch achter het lcd scherm, waardoor je dus de fancontroller uit je kast moet halen om de kleuren aan te passen.
Deze fancontroller ondersteunt maar 4 fans, dit is echter uit de breiden door een verloopstukje(splitter) http://www.highflow.nl/aa...pin-splitter-y-kabel.html waarbij je 2 fans op een controller aansluit. hierdoor zijn ze niet meer individueel controleerbaar, maar zijn ze samen te besturen. Dit is handig wanneer je twee intake fans hebt, of 2 fans op je radiator.

EDIT: Er schijnt ook een fc5 fancontroller van lamptron te zijn, deze ondersteunt meer fans en heeft verder dezelfde features als de fc6.

[ Voor 8% gewijzigd door SirKartoffel op 17-11-2013 15:25 ]

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-01 13:48

Ttje

"We shall never surrender"

Deze is wel tof: pricewatch: Aerocool V12XT

Verwijderd

Topicstarter
oke dat is wel duidelijk zelf had ik deze gevonden : Aerocool Touch 2100

wat vinden jullie van deze?

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-02 07:13

• prupke15
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-01 20:26

prupke15

ლ(ಠ益ಠლ)

55 euro voor een display om een ventilator harder te laten draaien....
persoonlijk vind ik het echt zo'n onzin om er zoveel aan uit te geven.(en het kan nog duurder)

Waarom koop je geen normale met 5 draai knopjes en sluit je ze aan op volgorde van grote?

grootste fan = 1
middelste 2 fans = 2 en 3
kleinste fans = 4 en 5

maargoed dat is mijn idee erover.
Verder zijn er volgens mij geen fancontrollers die exact doen wat jij wilt, maar dat weet ik niet zeker.
Pagina: 1