Hallo,
Ik zit met een probleem, als ik een spel aan spelen ben freezed mijn hele computer(zwart scherm met herhalende geluiden) waardoor ik hem moet rebooten.
Daarnaast heb ik ook als ik in windows zit irritante ruis door mijn headset en als ik in-game zit wordt dat erger door te gaan ruizen/zoomen/piepen.
Dit probleem is gekomen sinds mijn pc oververhit is geraakt (is al tijdje terug).
Soms raakt moederbord ook aardig warm samen met cpu.
moederbord: Windows : 30 graden : In-game: 40 tot 50 graden
cpu: Windows : 20 graden : In-game: 40 tot 50 graden (soms 60 graden ligt aan spel)
Pc specs:
Processor
AMD FX-6200 Zambezi 6core 3,8ghz
RAM
4,00GB Single-Kanaal DDR3
Moederbord
Asus M5A78L-M LE (AM3R2)
Grafisch
AMD Radeon HD 7900 Series 3gb (net nieuw)
Opslag
465GB TOSHIBA (net nieuw)
Wat ik al heb gedaan:
Schoon gemaakt
nieuwe coolpasta op cpu gesmeerd
Windows opnieuw geinstaleerd (Windows 7)
Drivers ge-update
binnenkort nieuwe fan halen voor mijn cpu.
Ik ben zelf niet echt een computer techneut vandaar deze post ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mvg,
Mythm
Ik zit met een probleem, als ik een spel aan spelen ben freezed mijn hele computer(zwart scherm met herhalende geluiden) waardoor ik hem moet rebooten.
Daarnaast heb ik ook als ik in windows zit irritante ruis door mijn headset en als ik in-game zit wordt dat erger door te gaan ruizen/zoomen/piepen.
Dit probleem is gekomen sinds mijn pc oververhit is geraakt (is al tijdje terug).
Soms raakt moederbord ook aardig warm samen met cpu.
moederbord: Windows : 30 graden : In-game: 40 tot 50 graden
cpu: Windows : 20 graden : In-game: 40 tot 50 graden (soms 60 graden ligt aan spel)
Pc specs:
Processor
AMD FX-6200 Zambezi 6core 3,8ghz
RAM
4,00GB Single-Kanaal DDR3
Moederbord
Asus M5A78L-M LE (AM3R2)
Grafisch
AMD Radeon HD 7900 Series 3gb (net nieuw)
Opslag
465GB TOSHIBA (net nieuw)
Wat ik al heb gedaan:
Schoon gemaakt
nieuwe coolpasta op cpu gesmeerd
Windows opnieuw geinstaleerd (Windows 7)
Drivers ge-update
binnenkort nieuwe fan halen voor mijn cpu.
Ik ben zelf niet echt een computer techneut vandaar deze post ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mvg,
Mythm