Toon posts:

spec's macbook early 08 15"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

weet iemand waar ik kan vinden wat het best mogelijke besturingssysteem voor een macbook early 2008 is en of het mogelijk is geheugen uit te breiden?
O-) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://support.apple.com/kb/SP5

of

http://support.apple.com/kb/sp4

Want wat jij zegt kan niet. Het is of een macbook pro 15" of een macbook 13"

Voor de 13" macbook is 10.7.5 de maximum mac os, de macbook pro kan gewoon de laatste mac os draaien.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dankje :), ik denk dat ik mijn mac 13" in gedachten een beetje groter heb gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
om even te bewijzen dat ik niet heel veel verstand heb van besturingssystemen :P
nog een vraagje:

wat is de makkelijkste/beste manier om te updaten naar 10.7.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie heb je nu?

Je zult de 10.7 moeten aanschaffen/appstore downloaden. Daarna apple-logo linksboven, zoek naar updates, en hij update naar 10.7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt, heb nu 10.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In 2008 waren er nog 2 versies van de MacBook. Heb je een witte of een Unibody (aluminium) versie?

Mijn MacBook Unibody komt ook uit 2008, het is een MacBook 5,1 (te vinden in Systeemprofiel).

Deze slikt bijvoorbeeld prima 8GB aan geheugen (2*4GB) en is ook prima te upgraden met een SSD schijf. Geheugen en SSD zijn makkelijk te plaatsen vanwege de klep aan de onderkant, die de witte versie niet heeft.

Daarom zul je toch iets meer info moeten geven over welk model je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sypie schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:08:
In 2008 waren er nog 2 versies van de MacBook. Heb je een witte of een Unibody (aluminium) versie?

Mijn MacBook Unibody komt ook uit 2008, het is een MacBook 5,1 (te vinden in Systeemprofiel).

Deze slikt bijvoorbeeld prima 8GB aan geheugen (2*4GB) en is ook prima te upgraden met een SSD schijf. Geheugen en SSD zijn makkelijk te plaatsen vanwege de klep aan de onderkant, die de witte versie niet heeft.

Daarom zul je toch iets meer info moeten geven over welk model je hebt.
Dat is de Late 2008. Hij geeft aan de Early te hebben.
Pagina: 1