2 windows installaties naast elkaar mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• jerrot
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-01 08:10
Goedemiddag,

Ik heb een grotere SSD besteld vandaag en nu vroeg ik me af of ik 2 windows installaties naast elkaar kan laten draaien. Mijn huidige windows op huidige SSD en op de nieuwe alvast een schone installatie zodat ik mijn programma's nog kan laten draaien en in de tussentijd mijn nieuwe SSD weer volzet met mijn programma's en dergelijke.

Naast de SSD heb ik ook nog een 640 GB hdd er in zitten, dus ik weet niet of dat nog voor problemen kan zorgen.

Groeten Jeroen

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01 19:33

leuk_he

1. Controleer de kabel!

http://superuser.com/ques...ance-on-the-same-computer

maar zo'n vhd draaien wat daar beschreven wordt is uiteraard mooier voor een schone installatie.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ja dit kan door twee partities te maken.

| live and give like no one else |

• jerrot
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-01 08:10
Ok super, en als ik me niet vergis kan je via de windows installatie cd gelijk een partitie aan laten maken toch en ziet de installatie ook dat er een 2e schijf in zit toch?

Sorry voor de beginner vragen maar ik ben niet zo thuis in software gedeelte.

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

leuk_he schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:00:
http://superuser.com/ques...ance-on-the-same-computer

maar zo'n vhd draaien wat daar beschreven wordt is uiteraard mooier voor een schone installatie.
In dat geval: installeer op zijn minst Windows 8 (in de VHD), en in een VHDX. Als je dat niet doet, verlies je de ondersteuning van TRIM op de SSD als je het OS in de VHD boot.