Als ik momenteel iets geprint wil hebben, gaat dat via mijn vriendin haar werk.
Op zich geen probleem, maar is toch wel redelijk omslachtig en je kunt niet 'even snel' iets printen.
Vandaar mijn zoektocht naar een eigen printer.
Thuis altijd inkjet gehad, maar dat wil ik nu niet.
Dus wordt het een toner?
Hoe vaak print ik, helemaal niet vaak, dus het ding staat vaker uit dan aan waarschijnlijk.
Maar toch vind ik het prettig dat ik wel meteen zou kunnen printen mocht dat nodig zijn.
Liefst ook scan-mogelijkheid. Eigenlijk geen zin om een losse scanner te kopen, wil liever gewoon een compacte oplossing. Gemak dient de mens.
Budget max 250/300E (maar dat is echt SUPERMAXIMAAL, hoe lager hoe beter)
Heb in de PriceWatch al wat vinkjes gezet, zoals:
Max €300,-
Toner;
Kopiëren/scannen;
Ethernet bekabeld;
A4
En kwam uit bij de pricewatch: Samsung CLX-3305W All-in-One Color
Momenteel ook in de aanbieding bij Pixmania voor €190,-, voor de rest eigenlijk nergens meer te vinden.
Is dit mijn beste optie?
Op zich geen probleem, maar is toch wel redelijk omslachtig en je kunt niet 'even snel' iets printen.
Vandaar mijn zoektocht naar een eigen printer.
Thuis altijd inkjet gehad, maar dat wil ik nu niet.
Dus wordt het een toner?
Hoe vaak print ik, helemaal niet vaak, dus het ding staat vaker uit dan aan waarschijnlijk.
Maar toch vind ik het prettig dat ik wel meteen zou kunnen printen mocht dat nodig zijn.
Liefst ook scan-mogelijkheid. Eigenlijk geen zin om een losse scanner te kopen, wil liever gewoon een compacte oplossing. Gemak dient de mens.
Budget max 250/300E (maar dat is echt SUPERMAXIMAAL, hoe lager hoe beter)
Heb in de PriceWatch al wat vinkjes gezet, zoals:
Max €300,-
Toner;
Kopiëren/scannen;
Ethernet bekabeld;
A4
En kwam uit bij de pricewatch: Samsung CLX-3305W All-in-One Color
Momenteel ook in de aanbieding bij Pixmania voor €190,-, voor de rest eigenlijk nergens meer te vinden.
Is dit mijn beste optie?