Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• totaalgeenhard
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-03-2019
Zoals overal te lezen zou een paar dagen geleden kitkat uitgerold gaan worden, echter tot op heden heb ik hem niet aangeboden gekregen. Krijg "systeem is uptodate" als ik handmatig naar nieuwe versie laat zoeken.

Vroeg me af of iemand uitrol wel al heeft ontvangen. Heb een "Mediamarkt" Nexus 10 dus geen geïmporteerde.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Volgens mij haal je wat door elkaar heen Outerspace, Totaalgeenhard vraagt of er al iemand een ota 4.4 update gehad heeft vanaf google zelf.
Tot op heden is er niemand die een ota gehad heeft.
De mensen die met de Nexus 10 op 4.4 zitten hebben deze zelf gedownload en geflasht.
Jou link gaat over gebruik ervaring kitkat op de Nexus 10.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:28
Ik zit ook nog met smart te wachten...

@Netpad: Ik heb dat topic op xda even doorgelezen, maar kan daar niet direct uit afleiden dat het om gebruikers gaat die KitKat zelf hebben gedownload. Enkelen hebben het zelfs over OTA. Dat is overigens niet zo vreemd, want in verschillende nieuwsbericht is te lezen dat Google vorige week daadwerkelijk is begonnen met de uitrol van 4.4 naar de Nexus 10.

• totaalgeenhard
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-03-2019
Zojuist KITKAT ontvangen.

Menu's reageren eindelijk normaal, zonder enige lag...

Voor de grap Antutu gedraaid.
Met 4.3 scoorde ik altijd rond 19600

Eerste test met Antutut 19385
Hierna 18908
Na reboot 19187
Daarna 2 keer gehad dat Antutu crashte
Nog een keer dat tijdens test Nexus spontaan rebootte.

Hierna laatste test gedaan 20096.

De test scores maak ik me niet zo een zorgen over, maar een instabiel tablet wel.

Iemand ook dergelijke ervaringen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een topic waarin iedereen gaat vermelden of hij de update wel/niet heeft ontvangen is niet erg zinvol. Een uitrol is altijd gefaseerd waardoor niet iedereen op hetzelfde tijdstip de update zal ontvangen. Verder kun je voor inhoudelijke discussie gewoon in het al bestaande Nexus 10-topic terecht.

Wegens gebrek aan discussiewaarde gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.