Krijg geen forum administrator mail binnen via gmail

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 08:58
Ik probeer een forum op te zetten voor een vereniging. Daar zijn diverse gratis alternatieven voor. Ik heb inmiddels een forum opgezet bij freeforums, proboards en forumgratis. Je voert wat gegevens in en krijgt dan als administrator een welkomstmail. Althans dat is de bedoeling, want tot mijn grote irritatie krijg ik die mail maar niet binnen via mijn gmail account. Uiteindelijk lukt het wel via een ander email account. Het lijkt wel alsof Gmail dit soort mails blokkeert. Zijn hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Check je spambox.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Ik verplaats je topic even want dit heeft niets te maken met client side software.

Je ontvangt dus helemaal geen registratie mail? Want als je je voor zoiets reageert stel je toch zeker zelf een wachtwoord in?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:44
Als dergelijke gratis forum-providers het niet voor elkaar krijgen een (legitieme) e-mail in je Inbox te laten belanden, moet je je ook afvragen of je daar wilt hosten. Je gebruikers krijgen straks vast dezelfde problemen. Een eigen hosting-account met daarop een forum-software is redelijk basic. Bij de meeste providers heb je zelfs nog bepaalde tools om het forum automatisch te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 08:58
Mail zit niet in mijn spambox. Je ontvangt eerst een wachtwoord waarmee je je account activeert. Die mail krijg ik via gmail niet binnen. Als het forum geactiveerd is (via ander email account) kan ik wel een account aanmaken en krijg ik het bericht via gmail wel binnen. Raar maar waar. Afijn forum draait nu.