Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien handiger om je staples e-mail hier te dumpen i.p.v. via DM, omdat sommigen het misschien niet vertrouwen ;)
Ik heb liever een verzendbevestiging dan een factuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:02

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:00:
Als iemand zijn factuur/order niet terug kan vinden in zijn historie, stuur even een DM met je klantnummer of postcode met huisnummer dan stuur het ik het factuurtje na.
Ik heb wel een order, maar geen bevestiging of factuur. Gegevens kloppen verder wel, dus ik gok dat de backend bij de nieuwe site een beetje b0rkt.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Brammos85 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:04:
[...]

Een euro of 20, inktpatronen zorgen daar voornamelijk voor :9
Ow? Totaal € 6,- :+
Cart

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:14
Energizer minicharger incl 2 AA-batterijen besteld ..... maar een pack met 12 AAA-batterijen ontvangen 8)7 Ik heb maar een formuliertje ingevuld op de website en nu afwachten tot verdere afhandeling.

edit : ik zie dat ik niet de enige ben :P

[ Voor 10% gewijzigd door dcell op 09-12-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
dcell schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:58:
Energizer minicharger incl 2 AA-batterijen besteld ..... maar een pack met 12 AAA-batterijen ontvangen 8)7 Ik heb maar een formuliertje ingevuld op de website en nu afwachten tot verdere afhandeling.

edit : ik zie dat ik niet de enige ben :P
Ik heb ze vanmiddag rond één uur een mailtje gestuurd maar tot nu toe nog niks gehoord. Op de orderpicklijst staat wel het juiste product vermeld dus het lijkt er op dat de orderpicker zijn bril niet op had of het verschil niet weet tussen een 12 pack batterijen en een minicharger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:05
Hier ook alles binnen + 12 aaa-batterijen, maar die had ik dan ook besteld :) Top van Staples

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 23:21

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Hier is de bevestiging inmiddels binnen. Van mijn bestelling op de vernieuwde website.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 13:23
MisteRMeesteR schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:18:
Hier is de bevestiging inmiddels binnen. Van mijn bestelling op de vernieuwde website.
Hier inmiddels ook een verzendbevestiging. Geen orderbevestiging per mail gehad, denk een foutje in de nieuwe website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Heb nog steeds maar van 1 van mijn 4 orders van de oude website een verzendbevestiging gehad, vrijdag besteld. Een extra bestelling van zaterdag ook nog niets van gehoord. Als het uiteindelijk geleverd wordt, hoor je mij niet klagen, en eerder juichen. Maar toch frappant dat er zo'n achterstand is.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
ADDG schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:15:
[...]

Ik heb ze vanmiddag rond één uur een mailtje gestuurd maar tot nu toe nog niks gehoord. Op de orderpicklijst staat wel het juiste product vermeld dus het lijkt er op dat de orderpicker zijn bril niet op had of het verschil niet weet tussen een 12 pack batterijen en een minicharger.
Idem hier. Pakbon geeft inderdaad de charger aan. Even afwachten op een reactie dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-09 23:28
ik heb ook de verzendbevestiging ontvangen. Kreeg de mail wel pas om 18.00. Producten waren ook allemaal goed voorradig en dat zal wellicht meetellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:15
:D Ook hier de verzend bevestiging binnen...

[ Voor 6% gewijzigd door chrissis op 09-12-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Ri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 21:33
C0nscious schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:38:
Heb nog steeds maar van 1 van mijn 4 orders van de oude website een verzendbevestiging gehad, vrijdag besteld. Een extra bestelling van zaterdag ook nog niets van gehoord. Als het uiteindelijk geleverd wordt, hoor je mij niet klagen, en eerder juichen. Maar toch frappant dat er zo'n achterstand is.
Dit heb ik ook gehad.
Kan sinds de nieuwe site ook niet meer inloggen met mijn accounts, staan helemaal niet meer in het systeem!
Klantenservice is ook zo traag als stront!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bevestiging van de bestelling heb ik nog niet per mail maar hij is wel nog steeds online te zien. De betaling is ook van mijn creditcard afgeschreven dus dat is in ieder geval verwerkt. Zal vast wel goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Brammos85 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:04:
[...]

Een euro of 20, inktpatronen zorgen daar voornamelijk voor :9
Niet duur voor zo'n kekke tafel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier ook m'n USB en draadloze muis ontvangen voor 2,42! Niet verwacht dat ze gingen uitleveren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit bedrijf stijgt elke keer weer in mijn achting, foutjes gemaakt op de website en toch gewoon zonder zeuren de boel uitleveren. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:38
Wolly schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:24:
Dit bedrijf stijgt elke keer weer in mijn achting, foutjes gemaakt op de website en toch gewoon zonder zeuren de boel uitleveren. _O_
Niet altijd hoor (maar had ook niet anders verwacht):
Geachte heer,

U heeft bij ons op 22-11-2013 een bestelling van een Samsung TV gedaan.

Op voor ons onverklaarbare wijze is waarschijnlijk de verwerking van verschillende kortinscodes niet correct verlopen, waardoor u voor deze TV een veel te laag bedrag aan ons heeft voldaan. Deze TV kost bij ons normaal €1965 exclusief btw en u heeft nu €594 exclusief btw voor dit artikel aan ons betaald.

Voor dit bedrag kunnen wij de televisie onmogelijk aan u leveren.

Wij zullen het aankoopbedrag daarom zo spoedig mogelijk op uw rekening terugstorten.

Ik hoop u voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,

****!
Customer Care Manager - Staples Office Centre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is wel een verschil tussen (gratis) orders van rond de 10 euro en een gat van bijna 1500 euro ;)
Kleine bedragen doen ze niet zo moeilijk over, net als postzegels met korting etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:33:
Er is wel een verschil tussen (gratis) orders van rond de 10 euro en een gat van bijna 1500 euro ;)
Kleine bedragen doen ze niet zo moeilijk over, net als postzegels met korting etc.
Dat valt nog te bezien, ik wacht rustig af :)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
C0nscious schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:08:
[...]

Dat valt nog te bezien, ik wacht rustig af :)
Wat heb jij dan besteld? :)

Hier overigens niks ander dan lof voor Staples ik ben in afwachting van 3 zendingen.... (1 x voor mezelf en 2 x voor familieleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

chrissis schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:17:
[...]

Wat heb jij dan besteld? :)

Hier overigens niks ander dan lof voor Staples ik ben in afwachting van 3 zendingen.... (1 x voor mezelf en 2 x voor familieleden).
-1 bestelling voor mezelf á 11,80 (4 doosjes) >> hier als enige verzendbevestiging van gehad.
-1 bestelling voor mezelf á 0,60ct (2 doosjes)
-1 bestelling voor iemand anders á 11,80 (4 doosjes)
-1 bestelling voor iemand anders á 0,60 ct (2 doosjes)

+ zaterdag nog een aparte postzegelbestelling met de 25 euro voucher :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:47
C0nscious schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:21:
[...]

-1 bestelling voor mezelf á 11,80 (4 doosjes) >> hier als enige verzendbevestiging van gehad.
-1 bestelling voor mezelf á 0,60ct (2 doosjes)
-1 bestelling voor iemand anders á 11,80 (4 doosjes)
-1 bestelling voor iemand anders á 0,60 ct (2 doosjes)

+ zaterdag nog een aparte postzegelbestelling met de 25 euro voucher :9
Hier ook nog in afwachting, kan tevens op geen één account inloggen voor status. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 16:07
Mijn bestelling is inmiddels verzonden! Had geen bevestinging gehad per e-mail oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weet je dan dat het verzonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:26:
Hoe weet je dan dat het verzonden is?
Ik heb z'n GLS code gekregen nadat ik ze had gemailt.

[ Voor 6% gewijzigd door nanoChip op 09-12-2013 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeaaaah, mn Senseo'tjes zijn ook binnen, vanochtend om kwart voor 10 al, ken ik er weer ff tegen aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:06
Gister de 2 doosjes dolcegusto gehad a 61 cent! Helemaal top!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:13
Mattie112 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:14:
Gister de 2 doosjes dolcegusto gehad a 61 cent! Helemaal top!
Jep, hier hetzelfde. Ook in zo'n belachelijk grote doos.

62 cent trouwens ;). Een wezenlijk verschil :+

[ Voor 4% gewijzigd door ksborg op 10-12-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De 10 euro korting lijkt hier niet meer te werken
Het spijt ons; deze coupon kan niet worden gebruikt. Coupon kan niet worden gevonden. Gelieve de voorwaarden van de coupon te controleren.

[ Voor 61% gewijzigd door shadax op 10-12-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Externe harddiskje net bezorgd. WD 1TB voor 48 Euro, ik ben blij met Staples d:)b

[ Voor 184% gewijzigd door Brad Pitt op 10-12-2013 11:23 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Damn, net de bezorger misgelopen, had ook nog geen enkel mailtje ontvangen dat ie zou komen vandaag, dan morgen hopelijk maar de SSD met radio.
Hoe dan ook, dank staples voor alle spullen!

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Hier vandaag mjin vrijdag bestelde cups ontvangen, de overige 3 bestellingen op dezelfde dag niets meer van gehoord of gemerkt behalve de orderbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panamera
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-09 22:59
Bestelhistorie toont nu wel mijn bestelling van afgelopen vrijdag, klantenservice heeft nog niet gereageerd op mijn mail van zondag.
Ik wacht rustig af, ook geen orderbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:02

RobertowNL

For your gear!

Net een bestelling binnen, helaas zonder radio. Weet 100% zeker dat ik hem ingevuld had, zijn vast op.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Samsung 120GB SSD van vrijdag- op zaterdagnacht (6-7 december) is ook vanmorgen vroeg bezorgd.
Ook hier zonder de radio waarvan ook ik 100% zeker weet dat ik het ingevuld had.
Sterker nog; op de site staan alle drie couponcodes bij de bestelling (die voor €25, €10 en de radio).

Nu lááng wachten op de speciale HP sata-kabel die ik uit China heb besteld voor de 2e HDD-bay van m'n laptop. Kan ik direct gaan uitzoeken hoe ik de boel moet/wil gaan installeren/overzetten.

[ Voor 25% gewijzigd door Piet91 op 10-12-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
RobertowNL schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:55:
Net een bestelling binnen, helaas zonder radio. Weet 100% zeker dat ik hem ingevuld had, zijn vast op.
Ja mijn ATV3 ook binnen zonder radio ;) Komt vast nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
SSD is binnen, maar vol met vette vingers en de seal was ook verbroken... tevens is de verpakking gescheurd. Reclameren?

ps. ook hier geen doucheradio... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mijne kwam wel gesealed binnen, dan heb je pech gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
Zaten er bij jou ook van die bandjes omheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
Mijn bestelling is ook binnen. Nu dus een 1TB externe harde schijf en 4 baterijen en 4 oplaadbare batterijen rijker. Het was wel vreselijk slecht verpakt, maar dat moet je maar op de koop toenemen.
Staples in ieder geval bedankt. Zal zeker nog een shopreview plaatsen en ik denk dat meer mensen dit zouden kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Ze komen morgen mijn energizer mini charger brengen en de verkeerd geleverde setje batterijen ophalen. Die handeling kost bijna evenveel als het product zelf 8)7. Ben bovendien niet thuis dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Geen GLS-code of verzendbevestiging gekregen, alleen een mail dat ze het product aan huis komen omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Op slot voor onderhoud.

En weer open. Een paar mensen hebben een PushMessage gekregen en mogen vanaf nu beter nadenken voor ze posten. Aan iedereen die gereageerd heeft in de "discussie" over V&A: plaats svp een Topic Report en ga NIET reageren op dat soort posts.

[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 11-12-2013 02:13 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verder vanaf nu on-topic posten, en geen status-updates. Zorg svp voor inhoudelijke bijdragen. Zie ook de TopicWaarschuwing.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 11-12-2013 00:26 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Ri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 21:33
Hier eindelijk de bevestiging gekregen van de Dolce gusto cups + USB stick.
Krijg voor donderdag de 5 bestellingen binnen, omdat ze vanuit een ander filiaal verzonden moesten worden!
Nog geen verzendbevestiging binnen, maar in ieder geval wordt het wel uitgeleverd dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
chrissis schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:26:
SSD is binnen, maar vol met vette vingers en de seal was ook verbroken... tevens is de verpakking gescheurd. Reclameren?
Gok dat dit aan DHL ligt. Mijn losse bestelling Dolce Gusto cups was ook helemaal gescheurd en heel de doos was open. Men zal wel denken, dit komt van Staples, zal wel duur zijn.. Zou zeker bij een SSD reclameren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:03
dcell schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 19:38:
[...]

ik heb in het verleden weleens een pakketje bij GLS-afhaalpunt afgehaald die niet op mijn naam stond (voor mijn vrouw). Ik had toen mijn naam ingevuld op de website van GLS.
Thx, dit heeft uiteindelijk gewerkt, heb het naar een heel ander afhaalpunt laten sturen waar ik in de buurt was en ik moet zeggen dat dit wel een prima service van GLS is, pakketje heeft geen vertraging opgelopen terwijl ik toch pas zondag had doorgegeven waar het heen moest.

Blij met mijn pakjes in ieder geval <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTweak
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 07:10
Doucheradio net nageleverd....
Reeds jarenlang tevreden zakelijk cliënt van Staples / Office Centre.
Nu ook privé ....... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
DutchTweak schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:59:
Doucheradio net nageleverd....
Reeds jarenlang tevreden zakelijk cliënt van Staples / Office Centre.
Nu ook privé ....... :)
Was je er nog achteraan gegaan? Toch netjes dat ze zich eraan houden. Ben benieuwd of dat bij mij ook gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is goed nieuws inderdaad. Naleveren doen ze, voor zover ik weet, zonder enig bericht/bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Nu online
dcell schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:17:
Ze komen morgen mijn energizer mini charger brengen en de verkeerd geleverde setje batterijen ophalen. Die handeling kost bijna evenveel als het product zelf 8)7. Ben bovendien niet thuis dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Geen GLS-code of verzendbevestiging gekregen, alleen een mail dat ze het product aan huis komen omruilen.
Op mijn mailtje hebben ze nog niet eens gereageerd dus ik denk dat ik nog maar eens probeer via het formuliertje op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:47
ksborg schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:19:
[...]

Jep, hier hetzelfde. Ook in zo'n belachelijk grote doos.

62 cent trouwens ;). Een wezenlijk verschil :+
Welke smaak?
Want wacht nog steeds op mijn capucinno. Tevens is deze smaak nu ook niet meer te kiezen op staples.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:11
Mijn bestelling van zaterdag (met de 3 codes tegelijk) stond wel in het overzicht van mijn bestellingen op de website, maar ik had geen bevestiging per mail ontvangen. Eerst even gewacht of hij vanzelf kwam (zoals sommigen hier lieten weten), maar gisteravond toch even via de website contact opgenomen. Vandaag mailtje terug:
Zojuist heb ik uw bestelling met ordernummer ####### nagezien. Deze is helaas blijven hangen in ons systeem. Zojuist is deze verwerkt, zodat uw bestelling morgen bij u aangeboden kan worden.
Voor wie in dezelfde situatie zit: even het contactformulier invullen, dan komt het goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Koffie heb ik gisteren ook opgehaald, was maandag al binnen. Ik dacht eerst dat ik iets anders meekreeg gezien de grootte van de doos.
Maar in die hele grote doos zaten netjes kleinere 2 doosjes koffie voor € 0,62 :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 15:13
Netjes mijn bestelling van 1,21 voor een 16GB USB-stick binnen gehad, vrijdag besteld, kreeg ook direct die dag een bevestiging maar vandaag pas afgeleverd en uiteraard kreeg ik een mooie grote doos erbij (ze denken zeker dat iedereen die bij staples besteld een kat heeft o.i.d.) in ieder geval blij dat alles netjes bezorgd is. Zeker een positieve beoordeling waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:13
TheUninvited schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:48:
Netjes mijn bestelling van 1,21 voor een 16GB USB-stick binnen gehad, vrijdag besteld, kreeg ook direct die dag een bevestiging maar vandaag pas afgeleverd en uiteraard kreeg ik een mooie grote doos erbij (ze denken zeker dat iedereen die bij staples besteld een kat heeft o.i.d.) in ieder geval blij dat alles netjes bezorgd is. Zeker een positieve beoordeling waard!
Mijn stelling was: ik denk dat het voor Staples goedkoper is om dat formaat dozen heel groot in te kopen. Ook qua inpakken denk ik goedkoper dan allemaal verschillende maten. Vind het wel prima, mooi voor het oud papier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitvouwen en de schuur in, handig om zelf van alles mee op te sturen, scheelt weer dozen kopen bij PostNL (al gauw 5 euro per doos). De dozen zijn mooi neutraal, beter dan die van de supermarkt met Calve of Honig erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Heb vanmiddag ook maar dat formulier opgestuurd, ik heb zaterdag geen bevestiging ontvangen, ik dacht dat komt wel. Ik ben benieuwd, ze stellen binnen 2 uur te reageren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
ADDG schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:11:
[...]

Op mijn mailtje hebben ze nog niet eens gereageerd dus ik denk dat ik nog maar eens probeer via het formuliertje op hun website.
GLS is langs geweest maar zoals ik eerder zei is er niemand thuis vandaag. Wel een briefje met niet-thuis code zodat ik het eventueel bij een afhaalpunt kan afhalen maar wat ik dan met het pakketje moet doen wat retour moet, staat nergens aangegeven op het briefje. Dus toch maar morgen aan huis laten bezorgen. Dan is er wel iemand thuis en ik neem aan dat de GLS-koerier dan ook het pakketje wat retour moet weer meeneemt.

edit : vandaag kwam GLS het juiste artikel leveren echter wilden ze het verkeerde artikel niet meenemen aangezien ze daar geen opdracht voor hebben gekregen. Nu maar weer een mail richting Staples.

[ Voor 12% gewijzigd door dcell op 12-12-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Webformuliertje ook maar even ingevuld :).

Ik zie trouwens dat de meeste mensen hun spullen via GLS geleverd krijgen maar een enkeling ook via DHL. Heeft iemand enig idee of dit aan de regio of het soort product kan liggen? Ik heb namelijk zowel gisteren als vandaag een briefje van DHL in de bus gekregen. Het briefje van vandaag zegt dat ik het pakketje af moet halen (in Drachten, vanuit Groningen :')), maar toch heeft een huisgenoot ook een pakketje van DHL voor mij aangenomen. Ik vraag mij nu af of DHL wellicht 2 keer langs is geweest met 2 verschillende bestellingen? De code op het briefje kan ik niks mee op de site van DHL.

Oftewel, kan ik er vanuit gaan dat Staples doorgaans met GLS bezorgd en zijn die twee berichten over DHL hier gewoon foutjes of moet ik alsnog naar Drachten rijden voor 3 tientjes voordeel? Dan mogen ze het ding houden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Dick schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:05:
Waar vind ik dat formuliertje? Kan 'm niet vinden...

Ook mijn bestelling van zaterdagnacht nog niet binnen.

Edit:
Ik zie net in de mail dat GLS de bestelling morgen gaat afleveren ;)

[ Voor 12% gewijzigd door BMTN op 11-12-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Dick schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:05:

Ik zie trouwens dat de meeste mensen hun spullen via GLS geleverd krijgen maar een enkeling ook via DHL. Heeft iemand enig idee of dit aan de regio of het soort product kan liggen? Ik heb namelijk zowel gisteren als vandaag een briefje van DHL in de bus gekregen. Het briefje van vandaag zegt dat ik het pakketje af moet halen (in Drachten, vanuit Groningen :')), maar toch heeft een huisgenoot ook een pakketje van DHL voor mij aangenomen. Ik vraag mij nu af of DHL wellicht 2 keer langs is geweest met 2 verschillende bestellingen? De code op het briefje kan ik niks mee op de site van DHL.

Oftewel, kan ik er vanuit gaan dat Staples doorgaans met GLS bezorgd en zijn die twee berichten over DHL hier gewoon foutjes of moet ik alsnog naar Drachten rijden voor 3 tientjes voordeel? Dan mogen ze het ding houden namelijk.
Ik woon ook in Groningen, en heb alle bestellingen via GLS gekregen. Wel merkwaardig dat ze het naar Drachten hebben gestuurd, er zijn in Groningen toch genoeg DHL servicepoints.
Ik zou ze even bellen, ze hebben een prima klantenservice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Azrael schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:09:
[...]

Ik woon ook in Groningen, en heb alle bestellingen via GLS gekregen. Wel merkwaardig dat ze het naar Drachten hebben gestuurd, er zijn in Groningen toch genoeg DHL servicepoints.
Ik zou ze even bellen, ze hebben een prima klantenservice :)
Ja, erg apart inderdaad. Het zou natuurlijk ook kunnen dat het gaat om het pakje dat ik wel binnen heb gekregen maar dat de bezorger ondanks dat die het af heeft kunnen leveren ook nog een briefje in de bus heeft gedaan. Dat gaat om een internationale zending dus wellicht weer via een andere tak van DHL die niet met die lokale depots werkt.

Ik zal ze in ieder geval morgen wel even bellen, met een beetje geluk gaat het gewoon via GLS en moet mijn bestelling van Staples nog verstuurd worden.

Verwijderd

Er zijn weer geen verzendkosten van bestellingen onder de 10€

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:57:
Hij heeft gelijk! Thanks! Please zeg dat er kortingscodes zijn!!!!

[ Voor 9% gewijzigd door iPodKiller op 12-12-2013 11:00 ]

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
@ipodkiller
De kortingscode is" Uitbuiter!!! " en " Alles gratis" :*)
Uitsluitend vanaf 0,01 euro

[ Voor 20% gewijzigd door thethe2010 op 12-12-2013 11:13 ]

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Gisteren eindelijk mijn Dolce Gusto cappuccino cups binnen gekregen! Zowel de 11 euro order voor 4 doosjes als de 2 doosjes voor 60 cent, wauw. Wacht nog wel op mijn postzegels.

Had niet gedacht dat Staples de 60 cent orders zou uitleveren, levert aardig wat goodwill op voor potentiële nieuwe klanten :)

[ Voor 6% gewijzigd door C0nscious op 12-12-2013 11:37 ]

Verwijderd

thethe2010 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:12:
@ipodkiller
+1 d:)b
Wat kunnen mensen toch hebberig zijn...
C0nscious schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:36:
Had niet gedacht dat Staples de 60 cent orders zou uitleveren, levert aardig wat goodwill op voor potentiële nieuwe klanten :)
Ik zou zeggen, bestel ze nogmaals uit goodwill, nu er geen verzendkosten worden verrekend, hebben ze wel verdiend ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 12:34 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

thethe2010 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:12:
@ipodkiller
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:02:
[...]

+1 d:)b
Wat kunnen mensen toch hebberig zijn...

[...]

Ik zou zeggen, bestel nu nu nogmaals uit goodwill, nu er geen verzendkosten worden verrekend, hebben ze wel verdiend ;)
Ik ben heel hebberig

[ Voor 9% gewijzigd door iPodKiller op 12-12-2013 12:42 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

OK, genoeg gelachen zo. Terug on-topic :)

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Hoi,

Heb zonet post binnen van staples (raar dat ik de vorige van 30 euro enzo niet voorbij heb zien komen): 10 euro (wij zien u graag weer terug!)korting bij een minimale besteding van 50 euro.
Voorwaarden:
De actie is geldig van 13 t/m 26 december 2013 in alle Staples vestigingen en online op www. staples.nl, niet overdraagbaar, eenmalig te gebruiken, niet inwisselbaar voor geld en niet geldig i.c.m. andere cadeau- of kortingsbonnen, geldig op het volledige assortiment m.u.v. PostNL producten, boeken, abonnementen, Apple producten, beltegoed, cadeaubonnen, services en reeds geplaatste bestellingen.

Promotiecode:
PC5013AR

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:57:
Ik kreeg zojuist ook een folder in de bus waarin staat dat er de hele maand december geen verzendkosten worden gerekend.

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 13:16
met kortingscode EM5044PDC krijg je goedkoop print/kopieer papier. Pak van 2500 vel 80 grams voor in totaal 9,67 euro :) Ook geen verzendkosten dan. Volgens mij is nog geen 10 euro voor 2500 80 grams best goedkoop ook.

• xileS
  • Niet online
Volgens mij alleen nog vandaag geldig:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/50k7r5.jpg

• Dick
  • Niet online
BMTN schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:13:
[...]

Waar vind ik dat formuliertje? Kan 'm niet vinden...

Ook mijn bestelling van zaterdagnacht nog niet binnen.

Edit:
Ik zie net in de mail dat GLS de bestelling morgen gaat afleveren ;)
Hij staat onder klantenservice -> contact -> stel uw vraag via staples.nl, maar zo te zien heb je hem niet meer nodig :)

Ik heb vanochtend bericht gekregen dat mijn bestelling gisteren is verstuurd en vandaag bij mij aangeboden zou worden. De bestelling is dus sowieso gewoon correct verwerkt, ontvangstbevestiging of niet :).

Verwijderd

Nog meer mensen die de doucheradio nog moeten krijgen? Ik las dat iemand het nageleverd heeft gekregen, maar hier nog niet binnen helaas :|

• BMTN
  • Niet online
Dick schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:37:
[...]

Hij staat onder klantenservice -> contact -> stel uw vraag via staples.nl, maar zo te zien heb je hem niet meer nodig :)
Wel een pakje gekregen (usb stick) vandaag maar niet de 4 dozen wastabs (2 x 52 st).

Mailtje gestuurd naar: klanten@service.staples.nl

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:43:
Nog meer mensen die de doucheradio nog moeten krijgen? Ik las dat iemand het nageleverd heeft gekregen, maar hier nog niet binnen helaas :|
Vandaag de 120 SSD Evo gekregen voor €53,24, maar er zat geen douchradio bij, hopelijk komt die nog of ze geven maar een ander gratis artikel (de usb stick of kruimeldief) :+

Verwijderd

Ok ben niet de enige zo te horen, geduldig afwachten dan maar ;)
Tot nu toe hebben ze bij mij alles (zonder bericht) nageleverd, dus zal wel goedkomen.

• chrissis
Doucheradio gaat van bij niet naverzonden worden, aanbieding zou t/m vrijdag zijn. Ik heb van vrijdag op zaterdag mijn bestelling gedaan... Dus helaas...

Verwijderd

Ik had 'm zaterdag besteld, code deed het gek genoeg nog. Is verder geen ramp als ik 'm niet krijg, was al tevreden met de superkorting :+

Verwijderd

Sterker nog... net even getest, de code voor de Shower radio (besteding vanaf 75 euro) doet het nog steeds :+
Of je 'm krijgt is een andere kwestie, maar proberen waard...

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hier de 250GB EVO ook ontvangen. Ongeveer 113 euro betaald na zo'n 42 euro aan korting :)

Het grappige is dat ze de korting ook nog eens hebben terug gestort op mijn rekening haha :+

• BMTN
  • Niet online
Freakster86 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:56:
Hier de 250GB EVO ook ontvangen. Ongeveer 113 euro betaald na zo'n 42 euro aan korting :)

Het grappige is dat ze de korting ook nog eens hebben terug gestort op mijn rekening haha :+
Dus ook nog eens 42 euro "cash back"?

Verwijderd

Ik denk dat die de 120 Gb retour heeft gestuurd...

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
BMTN schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:52:
[...]

Dus ook nog eens 42 euro "cash back"?
Yes O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 21:28
xileS schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:33:
Hoi,

Heb zonet post binnen van staples (raar dat ik de vorige van 30 euro enzo niet voorbij heb zien komen): 10 euro (wij zien u graag weer terug!)korting bij een minimale besteding van 50 euro.
Voorwaarden:
De actie is geldig van 13 t/m 26 december 2013 in alle Staples vestigingen en online op www. staples.nl, niet overdraagbaar, eenmalig te gebruiken, niet inwisselbaar voor geld en niet geldig i.c.m. andere cadeau- of kortingsbonnen, geldig op het volledige assortiment m.u.v. PostNL producten, boeken, abonnementen, Apple producten, beltegoed, cadeaubonnen, services en reeds geplaatste bestellingen.

Promotiecode:
PC5013AR
Bedankt voor de nieuwe code, lijkt inderdaad te werken! Zelfs op postzegels, ik dacht dat ze dat wel zouden fixen met de nieuwe site... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:10
Ik heb die Samsung EVO 120GB besteld voor €53,24. Op de een of andere manier kwam de order niet aan, foutmelding in webbrowser, dus heb ik hem daarna nog een keer besteld. Echter staat er dus maar 1 order, maar het bedrag is wel tweemaal van mijn creditcard afgeschreven. Vervolgens hebben ze €42,35 teruggestort. Ik snap er niets meer van. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
En ik heb gratis batterijen gekregen _/-\o_. Een Energizer mini charger met 2 oplaadbare AA batterijen besteld maar een pak van 12 AAA batterijen geleverd gekregen.

Daarna formuliertje ingevuld met "onjuiste artikel ontvangen blablabla" en een dag later een mail terug gehad dat ze alsnog het juiste gaan leveren.

GLS-koerier kwam de charger leveren maar had geen opdracht gekregen om iets retour te nemen (en weigerde daarom ook om het mee te nemen).

Ik heb Staples weer een mail gestuurd dat de koerier niks retour heeft genomen en net een mail van Staples terug gekregen dat ik de batterijen mag houden. Goede service dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Nou vandaag mijn tabs gehad, alleen mijn koffie niet :(

Dus ben benieuwd wanneer ik die ga krijgen

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampie1979
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-08 17:04

lampie1979

Hoepla!

dcell schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:46:
En ik heb gratis batterijen gekregen _/-\o_. Een Energizer mini charger met 2 oplaadbare AA batterijen besteld maar een pak van 12 AAA batterijen geleverd gekregen.

Daarna formuliertje ingevuld met "onjuiste artikel ontvangen blablabla" en een dag later een mail terug gehad dat ze alsnog het juiste gaan leveren.

GLS-koerier kwam de charger leveren maar had geen opdracht gekregen om iets retour te nemen (en weigerde daarom ook om het mee te nemen).

Ik heb Staples weer een mail gestuurd dat de koerier niks retour heeft genomen en net een mail van Staples terug gekregen dat ik de batterijen mag houden. Goede service dus :*)
Hier exact hetzelfde. Volgens mij heeft de orderpikker een slechte dat gehad. Ook de 12 AAA Energizer batterijen. Daaran gebeld. Zouden vandaag de Charger komen afleveren, maar nog niks vernomen...

They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kreeg vannacht deze mail:
Welkom bij Staples, Dé nummer 1 in kantooroplossingen.

U heeft zich aangemeld voor een bedrijfskaart in onze vestingen, maar wij begroeten u ook graag op onze website www.staples.nl

Om online te winkelen kunt u inloggen met uw emailadres: info@solinte.nl .

Wij hebben een tijdelijk wachtwoord voor u aangemaakt, maar verzoeken u dit om veiligheidsredenen te wijzigen.

Om dit te doen klikt u op Wachtwoord wijzigen

Daarna kunt u meteen winkelen op onze website: www.staples.nl

Onze website staat het hele jaar door, 24 uur per dag tot uw beschikking.

Wij hopen dat u met plezier op onze website winkelt en dat u de website snel, compleet en eenvoudig vindt.

Met vriendelijke groet.
De Staples klantenservice

klanten@service.staples.nl
Apart. Heb me toch echt niet aangemeld, ben al een jaar niet bij de staples geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 18:23
Gratis doucheradio:

BT4920SR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:18
Geen gebedel om codes svp

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 14-12-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Het spijt ons; deze coupon kan niet worden gebruikt.Bij online besteding vanaf 75.- excl. postzegels en cadeaubonnen, ontvangt u een Gratis Satzuma shower radio : Artikelen voldoen niet aan de voorwaarden. Voldoen niet aan het vereiste bedrag in euro. Gelieve de voorwaarden van de coupon te controleren.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Nu online
dcell schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:46:

Hier ook vandaag de mini charger ontvanger maar bij mij stond direct al in het mailtje dat ik de 12 pack batterijen mocht houden. Uiteindelijke dus prima opgelost door Staples. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:43

roelbb

knorretje

ik weet niet of het alleen voor vandaag werkt, kreeg via de email van staples korting van 10 euro ex btw op staples a4 papier 2500 vel ik heb de goedkoopste genomen en was minder dan 10 euro kwijt voor een doos kopieer papier incl verzending.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 25% gewijzigd door roelbb op 17-12-2013 19:15 ]

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:48
Het spijt ons; deze coupon kan niet worden gebruikt. Coupon is verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Krijg ineens 1,50 euro teruggestort zonder melding waarover of waarvan? Vreemd, nog meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
roelbb schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:14:
ik weet niet of het alleen voor vandaag werkt, kreeg via de email van staples korting van 10 euro ex btw op staples a4 papier 2500 vel ik heb de goedkoopste genomen en was minder dan 10 euro kwijt voor een doos kopieer papier incl verzending.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
dennistd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:48:
Het spijt ons; deze coupon kan niet worden gebruikt. Coupon is verlopen.
Bovenstaande aanbiedingen zijn alleen op dinsdag 17 december 2013 geldig, zowel online als in de vestigingen (tenzij anders vermeld). De acties zijn niet overdraagbaar, eenmalig te gebruiken en niet geldig i.c.m. andere acties. Alle getoonde prijzen zijn exclusief BTW.
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Let op:
Geen statusupdates of vragen om codes. Zorg ervoor dat posts inhoudelijke bijdragen zijn, niet oneliners met wat je besteld hebt of binnen hebt gekregen.