Anoniem: 516869 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:39:
[...]
Dat is niet onzinnig, dat is om misbruik te voorkomen tegen droeftoeters die dan gaan jokken dat er niks bezorgd is. Via brievenbuspost is namelijk niet te achterhalen of de bestelling aankomt.
Overigens denk ik dat je wel blij mag zijn dat je de zegels met korting heb kunnen bestellen, dat kan namelijk in geen enkele andere winkel.
Een andere bestelling (2x MicroSD geheugenkaarten) zijn echter wel via briefpost verzonden. In een tweedehands enveloppe met een vage adressticker ''Meneer Groot' en drie losse postzegeltjes alsof een medewerker van Staples deze vanuit huis heeft laten verzenden. Daarom vind ik het dus raar dat het ene blijkbaar wel zo per briefpost gaat (immers was de waarde daarvan ook best hoog) en het ander wordt met een overdreven grote doos geleverd.
wezep schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:05:
@Royeboi, raar dat jij geen M&M's hebt gekregen.
Heb (via 2 accounts) al 2x pakketzegels (11x)besteld en in beide gevallen de M&M's gekregen.
Bij de laatste bestelling heeft iemand niet goed geteld en kreeg ik 10 pakketzegels (ipv 11).
1 emailtje gestuurd en binnen een week pakketzegel nummer 11 ontvangen.
De M&M's smaken heerlijk.
Ik heb de kilozak M&M's inmiddels (na een opvolgende email) toch mogen ontvangen. Wel netjes van ze, deze moest immers ook weer met de pakketpost geleverd worden. Ze smaken inderdaad heerlijk!

. Het komt nu een beetje kinderachtig over (en is het ook, hebben hebben hebben) maar het ging me ook om het principe dat er voor een minimumbedrag wordt besteld, en de ene wel wat krijgt en de ander niet.