Toon posts:

Corsair 500R vs 600T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om mijn eigen game pc te bouwen en heb al alle componenten maar zit nog te twijfelen tussen de 500R en 600T. De 600T is wat duurder en groter. Kunnen jullie me helpen? Hebben jullie ervaring met 1 of beide cases?

Thanks

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:27
Reviews van anandtech: Corsair 500R en 600T. Wel zo handig als je ze wilt vergelijken.
Ik denk overigens dat je met beide een erg mooie kast in huis haalt. De een zal niet onder doen voor de ander.

Maar wellicht is het handig om iets meer info te geven. Wat is het systeem wat je er in gaat zetten bijvoorbeeld? Gebruik je zoiets als een H100. Of waarom twijfel je uberhaupt tussen deze twee, welke voordelen zie je bij de een en/of bij de ander? Wellicht dat iemand hier aan de hand van deze omschrijving een hele andere kast aan kan bevelen waar je nog niet aan had gedacht?

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik geen H100. Ik vind de 600T er misschien iets mooier uitzien maar de 500R heeft zelf ook wat ingebouwde fans terwijl de 600T dat niet heeft. Daarom ik twijfel ik dus :p

Ik wil ook geen andere kast. Het is de 500R of de 600T. Vind dat Corsair gewoon goede behuizingen maakt

• prupke15
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-01 20:26

prupke15

ლ(ಠ益ಠლ)

de 500R heeft usb3.0 voorop, maar wel maar 2, de 600T heeft 4 usb2.0.

Volgens mij past eventueel waterkoeling ook beter in de 500R en (persoonlijk) ziet hij er ook beter uit.
Alle 2 prima kasten, maar zou zelf toch voor de 500R gaan (die heb ik zelf ook :P )