iPhone wil niet meer opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egelalexander
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-09 13:40
Goede middag Tweakers,

Ik heb een iPhone 4s die niet meer door start. Hij geeft aan dat ik hem moet aansluiten op iTunes, nu ik dat heb gedaan zegt hij dat de iPhone moet worden hersteld en dat hierbij alle gegevens worden gewisat.
Nu is het zo dat mijn broertje daar geen back-up van heeft gemaakt, is er nog een mogelijkheid om de data terug te halen alvorens ik hem reset naar de fabrieksinstellingen?
Ik heb uiteraard al via google gezocht maar ik kan daar niet echt een goed antwoord vinden.

Hij geeft dus het volgende aan :
Afbeeldingslocatie: http://www.guidingtech.com/assets/postimages/2012/10/iPhone-Connect-to-iTunes.png

[ Voor 12% gewijzigd door egelalexander op 16-11-2013 16:16 ]

According to my calculations the problem doesn't exist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 13:44
Nee wil niet meer.
Maar hij maakt wel altijd een backup als je hem met iTunes verbind, of er moet een backup staat in iCloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egelalexander
Hij weet niet zeker of hij iCloud aan had staan, is er geen andere mogelijkheid om een backup te maken van de data? Normaal geeft de iPhone gewoon een map aan en kun je de data er af halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 13:44
forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/140917-iphone-data-foto-s-recupereren-recovery-mode.html

"Een iPhone die in Recovery Mode staat heeft de root en home partitie niet gemount. Er is geen enkel progje, gratis of betaald, dat ook maar iets kan lezen van een iPhone die in Recovery Mode staat."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egelalexander
Ik zie wel dat dit programma er voor kan zorgen dat hij uit de recovery modus gaat.
http://www.guidingtech.co...one-out-of-recovery-mode/

Maar goed, het is goed afgelopen, heb een herstel gedaan en vervolgens gelukkig een back-up van iCloud kunnen afhalen. Het schijnt dat hij toch automatisch een back-up maakt op de achtergrond.

[ Voor 11% gewijzigd door egelalexander op 16-11-2013 18:05 ]