Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-11 16:40

Boost9898

Software developer

Topicstarter
Beste forumleden,

Sinds een half jaar heeft die telefoon last van advertenties-spam.
Zelf kan ik er niet achter komen wat nu de oorzaak daarvan is.

Screenshot van de telefoon:
http://i.imgur.com/pLvSVpv.jpg

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Met vriendelijke groet,

Bram

• Dinnesch
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-08 11:01
Ga naar instellingen->apps->wordt uitgevoerd. (heb je deze instelling niet? Download een task killer app uit de Play Store)

Stop de apps die je hier ziet één voor één en kijk of de advertenties verdwenen zijn.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Download een airpush detector vanuit de play store, kun je meteen zien bij welke app die zitten

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:54

Bullet NL

Eigen Wijs

popoqwerty schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:48:
Beste forumleden,

Sinds een half jaar heeft die telefoon last van advertenties-spam.
Zelf kan ik er niet achter komen wat nu de oorzaak daarvan is.

Screenshot van de telefoon:
http://i.imgur.com/pLvSVpv.jpg

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Met vriendelijke groet,

Bram
Beste Bram,

Op Tweakers doen we elkaar de hele dag de groeten, wanneer jij een bericht plaatst hoef je dit dus niet te beginnen met "beste" en af te sluiten met een "groet".

Als tweede punt, je "plemt" wel een help vraag op het forum, maar wat heb jij zelf zoal gedaan om je vraag op te lossen? Heb je bijvoorbeeld al gekeken welke apps jij op je telefoon hebt draaien? Heb je al apps gedeinstalleerd of zelf je telefoon opnieuw terug naar de fabrieksinstellingen gebracht?

Kortom, we verwachten meer eigen initiatief in het oplossen van een "helpdesk" probleem.

p.s. vermoedelijke komt de spam door een specifieke app die geïnstalleerd is. Probeer dus ook in die richting te zoeken om je probleem op te lossen.

Succes!

Cogitationis poenam nemo patitur

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-11 16:40

Boost9898

Software developer

Topicstarter
Bullet NL,

Zelf heb ik al initiatief genomen. Want naar een half jaar advertenties vond ik het wel tijd worden om het op te lossen daarom ben ik hier.

Ik heb al me apps al doorgekeken maar zie niets verdachts.
Met de tips hierboven zal ik zeker wat gaan doen.
Als het werkt laat ik het even weten.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:50

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik zou Addons Detector gebruiken:
Google Play: Addons Detector

Alles met notificatie advertenties, icoon advertenties en andere meuk eraf gooien. Mag overigens volgens de dev voorwaarden helemaal niet meer, dus ook de betreffende app reporten(mits je de meest recente versie draait).
Pagina: 1