Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik zit met een probleem. Ik heb inmiddels 6 nieuwe HTC One mini's hier gehad. Zelfs HTC heeft al ingelogd op mijn toestel. Wat super was. Htc kon ook geen probleem et de instellingen vinden. Maar ik zit met het volgende:
Als ik de mini ingesteld heb en hij gaat na een tijdje op standby en men belt mij dan dan trilt hij alleen. Er komt dus geen geluid uit de mini. Dit terwijl het profiel gewoon op normaal staat. Dit was zo bij alle 6 de toestellen. Heeft iemand hier ook het zelfde probleem.

HTC adviseert zelfs om het geld terug te halen omdat dit een bug is volgens hun. De fix zou lang op zich kunnen laten wachten. Heeft iemand een idee wat het misschien zou kunnen zijn?

Ik vind het erg jammer want de mini is een super fijn toestel. Maar ik ben zzp-er en wil toch eigenlijk geen telefoontje missen.

Met vriendelijke groet,

Twan Vullings

Verwijderd

Topicstarter
*knip* Hallo en welkom op het forum! Om maar met de deur in huis te vallen. Het is op dit forum niet de bedoeling dat iemand zijn topic gaat kicken wanneer hij niet snel genoeg antwoord krijgt op de gesteelde vragen. Wanneer je dit dat ook 3x binnen 24 uur doet binnen wordt dit ook als zeer irritant ervaren. Ik verzoek je dan ook gewoon even de reacties van anderen af te wachten. Geduld is een schone zaak, zeker bij het wachten op goede antwoorden.

Overigens, gezien je nieuw bent op dit forum, hier: Het algemeen beleid kan je vinden wat de regels zijn van het forum, bijvoorbeeld waar een topic start aan moet voldoen.

Succes!

[ Voor 90% gewijzigd door Bullet NL op 17-11-2013 02:42 ]