Hallo allemaal,
ICT-ers hebben er wekelijks mee te maken; Het uitlenen van laptops/beamers op het werk.
Dit moet natuurlijk op een goede manier worden geregistreerd.
Je moet bijvoorbeeld dus rekening houden met;
- Welke gebruiker neemt een laptop mee?
- Voor hoelang is de laptop gereserveerd?
- Welke laptop heeft de gebruiker mee genomen?
Doordat er veel gebruikers een laptop/beamer willen lenen, moet dit zorgvuldig worden geregistreerd.
Anders kun je nooit meer bijhouden hoeveel laptops/beamers je nog over hebt om uit te lenen.
Ik ben opzoek naar zo'n uitleen systeem voor op het werk. Na wat zoeken op google en dit forum kwam ik niet heel veel verder. Ik heb gezocht op termen zoals: uitleensysteem, hotel reserveer systeem etc.
Ik ben erg benieuwd of iemand van jullie mij iets kan aanbevelen.
Alvast bedankt!
Later toegevoegd:
Het zou mooi zijn als de gebruiker zelf een laptop/beamer kan reserveren voor een bepaalde tijd zodat dit allemaal automatisch gaat. En wij (ICT-ers) niet elke keer hoeven kijken of er nog genoeg laptops/beamers aanwezig zijn.
ICT-ers hebben er wekelijks mee te maken; Het uitlenen van laptops/beamers op het werk.
Dit moet natuurlijk op een goede manier worden geregistreerd.
Je moet bijvoorbeeld dus rekening houden met;
- Welke gebruiker neemt een laptop mee?
- Voor hoelang is de laptop gereserveerd?
- Welke laptop heeft de gebruiker mee genomen?
Doordat er veel gebruikers een laptop/beamer willen lenen, moet dit zorgvuldig worden geregistreerd.
Anders kun je nooit meer bijhouden hoeveel laptops/beamers je nog over hebt om uit te lenen.
Ik ben opzoek naar zo'n uitleen systeem voor op het werk. Na wat zoeken op google en dit forum kwam ik niet heel veel verder. Ik heb gezocht op termen zoals: uitleensysteem, hotel reserveer systeem etc.
Ik ben erg benieuwd of iemand van jullie mij iets kan aanbevelen.
Alvast bedankt!
Later toegevoegd:
Het zou mooi zijn als de gebruiker zelf een laptop/beamer kan reserveren voor een bepaalde tijd zodat dit allemaal automatisch gaat. En wij (ICT-ers) niet elke keer hoeven kijken of er nog genoeg laptops/beamers aanwezig zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Jobb op 16-11-2013 13:05 ]