Goedemiddag,
Ik heb de volgende setup:
Na een restart is mijn systeem weer prima en draaien de spellen ook goed (voor 5 minuten).
Iemand een geweldige tip hoe dit op te lossen?
Extra informatie:
Bij Sleeping Dogs gebeurd het altijd na een aantal minuten (paar keer getest)
Als ik Control Center kijk dan zijn mijn temps goed maar heeft mijn processor het druk (70 en 95%) (heeft die ook aan het begin van het spel). Als ik met Core Temp kijk dan stijgt de temp richting de 80 graden en daarna geeft die het niet meer aan.
Als ik vanuit het spel een snelle restart doe geeft mijn bios een CPU temp aan van 55 graden.
Zoals al eerder vermeld na de restart werkt het systeem weer hoe het zou moeten.
Videokaart komt niet boven de 40 graden uit.
Al ik sleeping dogs opstart geeft die 60 FPS aan. Ook al speel ik niet en blijf ik op dezelfde plek staan. na 5 minuten ongeveer dropt de FPS naar 24 stable.
Drie uur lang een stress test op CPU en GPU laten draaien, geen enkele error.
Net met CPUID HWMonitor gekeken naar de tempraturen. Op het moment dat de Frames dropte gaf deze software een temp aan van 255 voor mijn CPU (dit is natuurlijk een false) Denk wel dat mijn CPU te warm aan het worden is.
Ga morgen maar een nieuwe CPU koeler halen om te kijken of dat helpt.
Ik heb de volgende setup:
- AMD Phenom II X4 965 - 3,4Ghz
- 12 GB DDR3
- MSI AMD 7870 - 2GB
- Samsung SSD 830 - 128GB
- Kale Windows 8.1 installatie (Drivers, origin en steam)
- Alle drivers up-to-date (diverse geprobeerd).
Na een restart is mijn systeem weer prima en draaien de spellen ook goed (voor 5 minuten).
Iemand een geweldige tip hoe dit op te lossen?
Extra informatie:
Bij Sleeping Dogs gebeurd het altijd na een aantal minuten (paar keer getest)
Als ik Control Center kijk dan zijn mijn temps goed maar heeft mijn processor het druk (70 en 95%) (heeft die ook aan het begin van het spel). Als ik met Core Temp kijk dan stijgt de temp richting de 80 graden en daarna geeft die het niet meer aan.
Als ik vanuit het spel een snelle restart doe geeft mijn bios een CPU temp aan van 55 graden.
Zoals al eerder vermeld na de restart werkt het systeem weer hoe het zou moeten.
Videokaart komt niet boven de 40 graden uit.
Al ik sleeping dogs opstart geeft die 60 FPS aan. Ook al speel ik niet en blijf ik op dezelfde plek staan. na 5 minuten ongeveer dropt de FPS naar 24 stable.
Drie uur lang een stress test op CPU en GPU laten draaien, geen enkele error.
Net met CPUID HWMonitor gekeken naar de tempraturen. Op het moment dat de Frames dropte gaf deze software een temp aan van 255 voor mijn CPU (dit is natuurlijk een false) Denk wel dat mijn CPU te warm aan het worden is.
Ga morgen maar een nieuwe CPU koeler halen om te kijken of dat helpt.
[ Voor 61% gewijzigd door Vecodo op 17-11-2013 15:57 ]