Toetsenbord trilt door subwoofer

Pagina: 1
Acties:

• nickblockhuis
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-06-2025
Zoals de titel al zegt, mijn toetsenbord trilt door de subwoofer waardoor het mn muziek verpest :|
Is er een soort trillingsdempende mat ofzo waardoor mn toetsenbord niet meer trilt?, en waar kan ik die dan krijgen?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Via google kom ik een hoop resultaten tegen, welke heb je zelf al gevonden?

39

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Is het niet de tafel die meetrilt en daardoor je laat je toetsenbord zich horen? Til je toetsenbord eens op wanneer je hem hoort trillen. Blijft het toetsenbord dan geluid maken (losjes vasthouden)?

• nickblockhuis
Het probleem is dat ik niet weet wat voor soort :|
Je hebt ze in het rubber en schuim etc.
Wat is het beste?

• nickblockhuis
Aloys schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 12:15:
Is het niet de tafel die meetrilt en daardoor je laat je toetsenbord zich horen? Til je toetsenbord eens op wanneer je hem hoort trillen. Blijft het toetsenbord dan geluid maken (losjes vasthouden)?
Het is idd de tafel :\

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het makkelijkst is je sub een beetje verplaatsen zodat ie niet meer tegen de tafel 'blaast'. Maar dan moet je die ruimte wel hebben, natuurlijk.

Anders moet je uitzoeken wat precies het geluid maakt en dat vastzetten/verstevigen. Je kunt ook proberen iets van een boek op de sub te leggen om het geluid richting de tafel te dempen.

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• nickblockhuis
Je bedoeld dat de poort gericht is naar een andere kant? dan trilt het nog steeds xD

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Steek een sok in de port van de subwoofer, of je subwoofer zachter zetten? Over welke PC speaker set hebben we het hier trouwens?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

Het oude liedje

Subwoofert op een mat zetten, wordnt veel gedaan, ben de naam ff vrrgeten.
Insert: bv. Auralex subdude.
:) g

[ Voor 20% gewijzigd door Daniel36 op 16-11-2013 12:51 ]

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
De trillingen kunnen op twee manieren bij het tafelblad komen. Via de lucht, of via de vloer / tafelpoten. In het eerste geval valt er weinig aan te doen, in het tweede geval kan je de subwoofer op iets zachts neerzetten (kleedje ofzo).

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09-2025
of je subwoofer zachter zetten?
Dat dus. Een tafel trilt niet zomaar mee. Hier staat ook een 10" sub onder het bureau, en daar gebeurt niets mee, zowel met films als met muziek als met gamen. Zulke overdreven bass verpest de muziek juist, niet je trillende bureau/toetsenbord

[ Voor 4% gewijzigd door TFDev op 16-11-2013 13:00 ]

• nickblockhuis
Het probleem ligt volgensmij bij mijn bureau, het is namelijk een bureautje van de ikea (weegt bijna niks)
Als ik bijvoorbeeld een zwaarder bureau neem zal het dan minder worden? ik heb de bass sowieso niet hoog staan hoor, vind ik ook niet mooi

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 16:44

Chris van der G

Tailchakra

Het ligt zeker niet zomaar aan je bureau, ik heb zelf ook een simpel ikea bureautje van 2 tientjes en die trilt nooit hardop (maakt nooit geluid). Mijn muis gaat hooguit alle kanten op op mijn scherm. Zelf heb ik ook een flinke subwoofer staan, met films voel ik me lichaam flink trillen maar ik merk toch niets aan mijn bureau.

Ik heb mijn subwoofer dan ook op een hele dun kussentje staan, lijkt wel te schelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Chris van der G op 16-11-2013 15:26 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• nickblockhuis
Chris van der G schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:26:
Het ligt zeker niet zomaar aan je bureau, ik heb zelf ook een simpel ikea bureautje van 2 tientjes en die trilt nooit hardop (maakt nooit geluid). Mijn muis gaat hooguit alle kanten op op mijn scherm. Zelf heb ik ook een flinke subwoofer staan, met films voel ik me lichaam flink trillen maar ik merk toch niets aan mijn bureau.

Ik heb mijn subwoofer dan ook op een hele dun kussentje staan, lijkt wel te schelen.
Heb jij geen last er van dat je toetsenbord trilt dan? :o, muis maakt mij niet zo heel veel uit
Pagina: 1