Ik ben een beetje bezig mijn computer op te schroeven, komen meer tegenslagen dan ik had verwacht.. eerst nieuwe gpu erin, psu was niet goed genoeg. Maar nu loop ik tegen nog een probleem aan.. De temp. Van mijn gpu wordt al snel 80/90 graden.. en dat nog maar met euro truck simulator 2 op max settings.. Ik wil die temp graag omlaag hebben maar weet niet hoe. Ik heb een gigabyte gpu, de gtx560ti, de soc versie van 1 gig.
Mijn computer is geen game pc en ik zat eraan te denken om wat casefans erin te zetten voor de airflow, maar ik heb een basic qmotion kast en daar kan ik sowieso voorin geen fan meer plaatsen. Volgensmij ergens anders ook niet, maar dat zou ik ff na moeten kijken. Hoe kan ik die temp nou omlaag krijgen? Ik zat al aan een pci slot koelertje te denken maar ik denk niet dat die voor zo'n grote kaart de temp. Zoveel omlaag kan brengen..
Heeft iemand tips? Ik wil die temp echt graag omlaag hebben!
Mijn computer is geen game pc en ik zat eraan te denken om wat casefans erin te zetten voor de airflow, maar ik heb een basic qmotion kast en daar kan ik sowieso voorin geen fan meer plaatsen. Volgensmij ergens anders ook niet, maar dat zou ik ff na moeten kijken. Hoe kan ik die temp nou omlaag krijgen? Ik zat al aan een pci slot koelertje te denken maar ik denk niet dat die voor zo'n grote kaart de temp. Zoveel omlaag kan brengen..
Heeft iemand tips? Ik wil die temp echt graag omlaag hebben!