Beste tweakers,
Mijn huidige systeem heeft het 5 jaar goed volgehouden en kan nog steeds leuke spelletjes draaien, maar ik heb gespaard om een mooie nieuwe bak in elkaar te zetten. Dit is de eerste keer dat ik zelf een pc samenstel, dus ik wil graag advies/ meningen over deze voorlopige build.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Battlefield 4 rap kunnen draaien, hoeft niet op ULTRA settings maar medium tot high. Verder office en adobe gewoon kunnen gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil onder de 900 blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Monitor(1920*1080), muis, toetsenbord, analoog speakersetje
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
het systeem hoeft niet overclockbaar te zijn, wil graag een SSD er in.
Waar ik niet helemaal uitkom is hoe de compatibiliteit van het moederbord met de andere onderdelen werkt. Ik heb nu de ASRock Z87M Pro4 gekozen, maar vind het lastig te begrijpen waar je bij een moederbord op moet letten.
Jullie kritiek en advies wordt zeer gewaardeerd!
Mijn huidige systeem heeft het 5 jaar goed volgehouden en kan nog steeds leuke spelletjes draaien, maar ik heb gespaard om een mooie nieuwe bak in elkaar te zetten. Dit is de eerste keer dat ik zelf een pc samenstel, dus ik wil graag advies/ meningen over deze voorlopige build.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 186,45 | € 186,45 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X | € 255,50 | € 255,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 73,50 | € 73,50 |
| 1 | Fractal Design Core 3000 USB 3.0 | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 14,90 | € 14,90 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 51,60 | € 51,60 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 79,99 | € 79,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 855,79 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Battlefield 4 rap kunnen draaien, hoeft niet op ULTRA settings maar medium tot high. Verder office en adobe gewoon kunnen gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil onder de 900 blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Monitor(1920*1080), muis, toetsenbord, analoog speakersetje
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
het systeem hoeft niet overclockbaar te zijn, wil graag een SSD er in.
Waar ik niet helemaal uitkom is hoe de compatibiliteit van het moederbord met de andere onderdelen werkt. Ik heb nu de ASRock Z87M Pro4 gekozen, maar vind het lastig te begrijpen waar je bij een moederbord op moet letten.
Jullie kritiek en advies wordt zeer gewaardeerd!