Beste Tweakers,
Het is alweer bijna Sinterklaas en mijn broertje en ik hebben een goed idee, We gaan een simpele game pc samenstellen, Dit is omdat ik en mijn broertje wel eens een game op LAN spelen, Maar mijn laptop niet snel genoeg is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games op lan spelen, Denk hierbij aan games zoals: Minecraft, Terraria, Supreme commander (forged alliance), Company of heroes, 7 Days to die, Borderlands 2 Eigenlijk van alles dus.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 350 euro, Ik kan bij mijn vader zonder BTW bestellen dus dat word +/- 420 euro Ik wil niet veel hoger gaan.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alle randapparatuur (muis, Toetsenbord, Monitor)
pricewatch: Logitech Corded Mouse M500
pricewatch: Trust eLight LED Illuminated Keyboard
pricewatch: Toshiba 22DL833G
en een CD speler met Sata aansluiting
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een redelijke allround pc, Waarmee ik veel verschillende games kan doen.
Dit is wat ik heb bedacht:
De laptop die ik nu heb:
pricewatch: HP Pavilion g6-1180sd (LZ176EA)
Specs:
i3 2310M @ 2,1GHz
HD 3000 iGPU
4 gigabyte DDR3 SODIMM
Hoeveel beter is het systeem wat ik/jullie posten sneller dan deze laptop? Dat zou ik wel leuk vinden om te weten, Zeg het me ook als ik ergens op achteruit ga.
Alvast bedankt!
Het is alweer bijna Sinterklaas en mijn broertje en ik hebben een goed idee, We gaan een simpele game pc samenstellen, Dit is omdat ik en mijn broertje wel eens een game op LAN spelen, Maar mijn laptop niet snel genoeg is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games op lan spelen, Denk hierbij aan games zoals: Minecraft, Terraria, Supreme commander (forged alliance), Company of heroes, 7 Days to die, Borderlands 2 Eigenlijk van alles dus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 350 euro, Ik kan bij mijn vader zonder BTW bestellen dus dat word +/- 420 euro Ik wil niet veel hoger gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alle randapparatuur (muis, Toetsenbord, Monitor)
pricewatch: Logitech Corded Mouse M500
pricewatch: Trust eLight LED Illuminated Keyboard
pricewatch: Toshiba 22DL833G
en een CD speler met Sata aansluiting
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een redelijke allround pc, Waarmee ik veel verschillende games kan doen.
Dit is wat ik heb bedacht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed | € 72,30 | € 72,30 |
| 1 | ASRock FM2A75 PRO4-M | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7790 Dual-X OC | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 50,90 | € 50,90 |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 33,- | € 33,- |
| 1 | Kingston HyperX Blu KHX1600C9D3B1K2/4GX | € 43,36 | € 43,36 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 38,79 | € 38,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 396,20 | |
De laptop die ik nu heb:
pricewatch: HP Pavilion g6-1180sd (LZ176EA)
Specs:
i3 2310M @ 2,1GHz
HD 3000 iGPU
4 gigabyte DDR3 SODIMM
Hoeveel beter is het systeem wat ik/jullie posten sneller dan deze laptop? Dat zou ik wel leuk vinden om te weten, Zeg het me ook als ik ergens op achteruit ga.
Alvast bedankt!