Hallo allen,
Mijn oude pc heeft het na 5 jaar toch opgegeven en kan niet meer bijbenen met de nieuwste games. Alle componenten zijn ontzettend verouderd en daarom ga ik niet upgraden maar gewoon een nieuwe bouwen.
Dit is voor mij allemaal nieuw en heb er niet ontzettend veel verstand van, vandaar dat ik jullie om hulp/advies vraag.
Ik heb zelf al aardig rond gekeken en met behulp van de BBG van november heb ik een lijstje kunnen vormen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op high of ultra res. (BF4, GW2, LoL enz.) Muziek editen, (sonar X3) en films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Monitor: Samsung Syncmaster S24B350H Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Alles mag
Ik wil dus voornamelijk gamen met deze pc en hij moet voor de toekomst ook upgradable zijn.
Alle tips en suggesties zijn welkom!
Tot slot nog een aantal vragen:
Creddie
Mijn oude pc heeft het na 5 jaar toch opgegeven en kan niet meer bijbenen met de nieuwste games. Alle componenten zijn ontzettend verouderd en daarom ga ik niet upgraden maar gewoon een nieuwe bouwen.
Dit is voor mij allemaal nieuw en heb er niet ontzettend veel verstand van, vandaar dat ik jullie om hulp/advies vraag.
Ik heb zelf al aardig rond gekeken en met behulp van de BBG van november heb ik een lijstje kunnen vormen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op high of ultra res. (BF4, GW2, LoL enz.) Muziek editen, (sonar X3) en films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Monitor: Samsung Syncmaster S24B350H Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Alles mag
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 194,89 | € 194,89 |
| 1 | MSI Z87-G41 PC Mate | € 84,20 | € 84,20 |
| 1 | MSI R9 280X GAMING 3G | € 274,90 | € 274,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 73,50 | € 73,50 |
| 1 | Cooler Master CM Storm Stryker | € 133,- | € 133,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 37,- | € 37,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 64,10 | € 64,10 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,06 | € 14,06 |
| 1 | Corsair CX600M | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 144,99 | € 144,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.083,64 | |
Ik wil dus voornamelijk gamen met deze pc en hij moet voor de toekomst ook upgradable zijn.
Alle tips en suggesties zijn welkom!
Tot slot nog een aantal vragen:
- Zijn alle componenten compatibel met elkaar?
- Heb ik nog beginnersfouten gemaakt?
- Als ik wil gaan overclocken is dit moederbord dan goed?
Creddie