Beste allemaal,
Ik heb jullie advies nodig en ga proberen het zo makkelijk mogelijk uit te leggen.
Nadat ik 2,5 jaar lang een iPhone 4 had, heb ik vorige maand een iPhone 5S 64gb gewonnen bij een Duits puzzelboek.
Ik heb gisteren contact gehad met het bedrijf, en de iPhone komt een deze dagen.
Nu ga ik de iPhone verkopen, en een Android-toestel nemen.
Inmiddels is mijn oude iPhone 4 ook al de deur uit.
Ik heb thuis alles van Apple (iPad, iMac), maar qua telefoon hoef ik geen iPhone meer, veelste duur.
Het enige wat ik op een telefoon doe is Whatsapp, muziek luisteren en Facebook-chat.
Nu zit ik te twijfelen tussen de Google Nexus 5 of de Xperia Z1.
Een mooi groot 5'' scherm, snelheid en batterijduur vind ik heel belangrijk.
Wat zouden jullie doen? Hoor de laatste tijd veel negativiteit rond de Nexus 5, speaker die half functioneert, batterij die te snel leegloopt, wifi dat uit valt.
Iemand daar ervaring mee?
En kan ik de Agenda van iCloud gebruiken op Android?
Wat zouden jullie doen?
Met vriendelijke groet,
Bart
Ik heb jullie advies nodig en ga proberen het zo makkelijk mogelijk uit te leggen.
Nadat ik 2,5 jaar lang een iPhone 4 had, heb ik vorige maand een iPhone 5S 64gb gewonnen bij een Duits puzzelboek.
Ik heb gisteren contact gehad met het bedrijf, en de iPhone komt een deze dagen.
Nu ga ik de iPhone verkopen, en een Android-toestel nemen.
Inmiddels is mijn oude iPhone 4 ook al de deur uit.
Ik heb thuis alles van Apple (iPad, iMac), maar qua telefoon hoef ik geen iPhone meer, veelste duur.
Het enige wat ik op een telefoon doe is Whatsapp, muziek luisteren en Facebook-chat.
Nu zit ik te twijfelen tussen de Google Nexus 5 of de Xperia Z1.
Een mooi groot 5'' scherm, snelheid en batterijduur vind ik heel belangrijk.
Wat zouden jullie doen? Hoor de laatste tijd veel negativiteit rond de Nexus 5, speaker die half functioneert, batterij die te snel leegloopt, wifi dat uit valt.
Iemand daar ervaring mee?
En kan ik de Agenda van iCloud gebruiken op Android?
Wat zouden jullie doen?
Met vriendelijke groet,
Bart