Toon posts:

Dell dimension 266

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hiero een 'Dell Dimension XPS 266' staan. kan ik die kast gebruiken voor een andere pc? er komt een Asus CUSL2-c i815EP mobo in.

Verwijderd

Ruud wtf ben je van plan ... ???

En neem je toch een pentium... damn gelooft je vader die gast nog steeds...

Verwijderd

Topicstarter
ja da moet je tegen ons pa zeggen, k snap em ook nie altijd, hij wil overal op bezuinigen maar hij neemt wel weer een dure pentium processor.

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

ik dacht van wel, maar ik weet het niet zeker... Dell heeft geloof ik wel speciale voedingen. Anders koop je alleen een nieuwe voeding, mocht het nodig zijn. De kast is gewoon ATX.

Verwijderd

Ruud, als ik jou was zou ik gewoon zelf voor een pc gaan sparen... en je pa maar lekker met die 266 laten spelen... :)

Verwijderd

Topicstarter
gak ok doen maar k moeteerst ff wa geld voor een pctje hebben, dan koop ik dus een neie.

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

ik heb hier ook twee dell's staan pentium pro 150 en een pentium II 400, maar daar zit een afwijkende maat moederbord in. (ik dacht dat ik ergens gehoord heb dat het een baby-atx is)

Verwijderd

Jij mijn nick gestolen?!? :D

Verwijderd

Uhuh, jij was eerder :(

Verwijderd

Topicstarter
<offtopic>
jij dus mijn nick gestolen !!! alleen ik kwam erachter dat het zonder K moest zijn maarja.
</offtopic>

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 21:16 schreef Sickness het volgende:
<offtopic>
jij dus mijn nick gestolen !!! alleen ik kwam erachter dat het zonder K moest zijn maarja.
</offtopic>
dus ook een 'knot?

Verwijderd

Nepknot...

Ik had de cd eerder :)
Pagina: 1