iPhone 4S blijft rebooten na batterij vervangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-09 08:21
Heb paar uur geleden m'n batterij vervangen van mijn iPhone 4s omdat deze aan het einde van z'n latijn was (letterlijke woorden van een apple service medewerker). Via GSMpunt batterij bestelt met schroevendraaiers.

Nieuwe batterij er in gedaan volgens instrucie, meerdere filmpjes ook gekeken en er bij gehouden. Leek allemaal prima te gaan dus telefoon weer aan gezet. Nu komt het probleem: iederen 2-5 minuten reboot hij zichzelf en ik heb geen idee hoe ik dit kan fixen.

Iemand enig idee/ervaring?
MvG
Zuaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Oude batterij al weer geprobeerd? Het kan aan de nieuwe batterij liggen, maar dat zul je eerst moeten uitsluiten.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
Spacey23 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:58:
Oude batterij al weer geprobeerd? Het kan aan de nieuwe batterij liggen, maar dat zul je eerst moeten uitsluiten.
Ja die zit er nu weer in en het probleem blijft aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:00
De nieuwe batterij is leeg. Of van slechte kwaliteit waardoor de spanning inklapt hij teveel word belast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
jeroen3 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:08:
De nieuwe batterij is leeg. Of van slechte kwaliteit waardoor de spanning inklapt hij teveel word belast.
Dan zou het probleem toch niet mogen blijven bij het terugzetten van de oude batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Klopt, dat zou met de oude batterij dan niet meer voor mogen komen. Doet vermoeden dat er mogelijk toch iets verkeerd gegaan is met het vervangen van de accu. De tijd dat hij het doet werkt hij wel probleemloos? Je hebt de accu er goed inzitten en alle kabeltjes weer goed aangesloten? Zou kunnen zijn dat er slecht contact is en dat de telefoon dus even zonder stroom komt te zitten of iets in die geest.

[ Voor 17% gewijzigd door Rupie op 15-11-2013 18:58 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-09 15:10
ESD veilig gewerkt?
Als je een multimeter hebt meet dan een de accu door (zowel nieuwe als oude)
Waarde moet 3.7 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
Rupie schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:57:
Klopt, dat zou met de oude batterij dan niet meer voor mogen komen. Doet vermoeden dat er mogelijk toch iets verkeerd gegaan is met het vervangen van de accu. De tijd dat hij het doet werkt hij wel probleemloos? Je hebt de accu er goed inzitten en alle kabeltjes weer goed aangesloten? Zou kunnen zijn dat er slecht contact is en dat de telefoon dus even zonder stroom komt te zitten of iets in die geest.
Ja Iphone werkt prima, ook itunes vindt de iphone gewoon zonder enig probleem.

Hij is nu sinds 7 uur niet meer uitgevallen dus heb er nog goede hoop in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:00
Maak eens een video...
(met je iPhone dan hè)

[ Voor 44% gewijzigd door jeroen3 op 15-11-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

BluRay schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:59:
ESD veilig gewerkt?
Als je een multimeter hebt meet dan een de accu door (zowel nieuwe als oude)
Waarde moet 3.7 zijn.
Dat is de gemiddelde spanning, de spanning zal ergens tussen de 2,4 en 4,2 volt liggen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:17
hoe zijn de ervaringen normaal met deze accu's op gsmpunt.nl? een nieuwe 4s accu voor 19,95 incl verzendkosten en de schroevendraaiers klinkt me een beetje te mooi om waar te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
JimmyJoness schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 02:32:
hoe zijn de ervaringen normaal met deze accu's op gsmpunt.nl? een nieuwe 4s accu voor 19,95 incl verzendkosten en de schroevendraaiers klinkt me een beetje te mooi om waar te zijn...
Op bol.com staat de accu voor €13,95 dus ik vond het niet zo'n rare prijs.
Sinds half uur zijn de reboots weer terug helaas. Als iphone uitvalt wordt scherm beetje amber kleurig.

Krijg van GSMpunt maandag nieuwe batterij in de bus. Twijfel alleen of ik niet even naar de turk op de markt moet gaan die garantie er bij geeft.

Edit: hij heeft nu al me whatsapp berichteb ineens verwijderd, zit in geen enkele groep meer. Wordt heel irritant

[ Voor 21% gewijzigd door Zuaro op 16-11-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:05
Zuaro schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:39:
[...]

Op bol.com staat de accu voor €13,95 dus ik vond het niet zo'n rare prijs.
Sinds half uur zijn de reboots weer terug helaas. Als iphone uitvalt wordt scherm beetje amber kleurig.

Krijg van GSMpunt maandag nieuwe batterij in de bus. Twijfel alleen of ik niet even naar de turk op de markt moet gaan die garantie er bij geeft.

Edit: hij heeft nu al me whatsapp berichteb ineens verwijderd, zit in geen enkele groep meer. Wordt heel irritant
Ik heb 100% originele accu's liggen, en kan ik die voor je erin zetten. Of opsturen. Stuur maar een DM als je interesse hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door hdtracer op 16-11-2013 17:26 ]

Pagina: 1