Solid Vision failliet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Heb mijn toestel ter reparatie aangeboden en betaald. Toen ik merkte dat mijn toestel niet terug gestuurd werd ben ik gaan bellen. Doordat het bedrijf kennelijk onder curatele komt de koerier ook de toestellen niet meer ophalen.

Nu ga ik het toestel maar proberen op te halen in de hoop dat ik hem mee krijg.

Weet niet of dit al ergens bekend was maar breng jullie via deze weg op de hoogte.

Edit. Vraagteken in titel kan weg want het is een feit.
http://drimble.nl/faillis...olid-vision-services.html

[ Voor 17% gewijzigd door Tranzy op 15-11-2013 15:14 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 17:45
Hier het zelfde. Kreeg een email dat mijn toestel was gerepareerd en was opgestuurd naar mij. Week later...niks, dus even een mail gestuurd

''Beste,
Uw toestel is nmiet retour gezonden maar doorgestuurd in opdracht van Samsung. We zijn vanmorgen failliet verklaard namelijk.

Geachte klant,
U heeft recent bij ons een of meerdere Samsung reparaties aangeboden.
Wij hebben deze op verzoek van Samsung doorgestuurd naar Teleplan, een ander repaircenter met een Samsung licentie. Deze zal uw toestel(len) voor u afhandelen en aan u retourneren.
Het kan zijn dat u ten onrechte een e-mail van Solid Vision heeft gekregen dat uw toestel(len) klaar is (zijn) en aan u geretourneerd gaan worden. Alle verdere afhandeling zal door Teleplan worden uitgevoerd.
Dit geldt zowel voor de eventuele prijsopgave, het retour sturen, als het beantwoorden van vragen.
Op de track en trace pagina van Teleplan: <<https://www.e-repair.nl/>> kunt u de voortgang van uw reparatie(s) volgen. Aangezien Teleplan enige verwerkingstijd nodig heeft, kan het zijn dat uw reparatie(s) op dit moment nog niet zichtbaar is (zijn).
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet / Best regards''

Dus toen mailtje gestuurd naar studentemobiel(van wie ik mijn toetsel moest opsturen naar Solid Vision):

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het is inderdaad ontzettend vervelend dat Solid Vision failliet is verklaard. Daardoor is het reparatietraject van veel toestellen vertraagd. U kunt zelf de status van de reparatie opvragen. De eerste keer dat u de melding van Solid Vision kreeg dat het toestel was gerepareerd, is hoogstwaarschijnlijk ten onrechte verstuurd. Wij adviseren u nog even af te wachten. Voor alle partijen is dit faillissement niet prettig. Iedereen doet zijn uiterste best om alles zo goed en zo snel mogelijk op te lossen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ik hoop dus dat ik mijn toetstel gewoon terug krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:15
Toestel zal geen probleem worden denk ik, maar als je geld hebt overgemaakt voor een reparatie die nog niet is uitgevoerd kan je fluiten naar je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 08:48
Blijft spannend als je toestel daar ligt.
Mogelijk zou je hem terug moeten krijgen maar dit soort situaties geven mij weinig vertrouwen.

• HxsScorch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 20:29
Alle samsung toestellen zijn overgenomen door een ander bedrijf in opdracht van Samsung.

Tegenwoordig word dat vanuit leveranciers goed geregeld en kan het dan wel eens wat langer duren maar werd er wel direct ingegrepen (vrijdag failliet, maandag al onderweg naar het andere repair center (Teleplan))

Hoop dat je 'm spoedig retour kan verwachten. (Als je het imeinummer door kunt dm-en kan ik evt voor je kijken hoe hij ervoor staat).