Hallo,
Ik ben op zoek naar een laptop om aan boord te gamen en series te kijken.
Ik zoek naar een laptop waar ik een tijd mee voor uit kan en geef maximaal tot 1800 uit om een laptop te vinden met de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Uitsluitend gamen en series/films kijken.
Wat mag je laptop gaan kosten?
In principe tot 1800 euro, maar het liefst een laptop met de beste prijs/kwaliteit verhouding, als dit dan een laptop van 1200 blijkt te zijn is dit ook oké.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik ben zeevarend en neem hem 1x per maand van en naar het schip, eenmaal thuis zal ik hem af en toe meenemen naar vrienden.
Accuduur maakt niet uit.
Ik wil echt minimaal 17 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Ik heb zelf gekeken naar verschillende gaming laptops van tussen de 1200 en 1800 maar ik neem aan dat jullie wel weten welke het 'beste' is.
is bijvoorbeeld zoiets aan te raden? pricewatch: Toshiba Satellite P70-A-10P
Groeten,
Mark
Ik ben op zoek naar een laptop om aan boord te gamen en series te kijken.
Ik zoek naar een laptop waar ik een tijd mee voor uit kan en geef maximaal tot 1800 uit om een laptop te vinden met de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Uitsluitend gamen en series/films kijken.
Wat mag je laptop gaan kosten?
In principe tot 1800 euro, maar het liefst een laptop met de beste prijs/kwaliteit verhouding, als dit dan een laptop van 1200 blijkt te zijn is dit ook oké.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik ben zeevarend en neem hem 1x per maand van en naar het schip, eenmaal thuis zal ik hem af en toe meenemen naar vrienden.
Accuduur maakt niet uit.
Ik wil echt minimaal 17 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Ik heb zelf gekeken naar verschillende gaming laptops van tussen de 1200 en 1800 maar ik neem aan dat jullie wel weten welke het 'beste' is.
is bijvoorbeeld zoiets aan te raden? pricewatch: Toshiba Satellite P70-A-10P
Groeten,
Mark