Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-08 13:58
11 nov. overgestapt op vodafone. Mijn laatste hi factuur wordt rond de 80 euro ipv 30. Mijn normale maandelijkse tegoed was 75 euro bij dit abbo van 30 per maand.

Echter, op de laatste factuur heb ik een tegoed gekregen van 25 euro, 1-11 nov naar ratio. De belminuten die in rekening zijn gebracht zijn die van 10 okt. tot 11 nov. Dus ze hebben me een maand belminuten afgerekend terwijl ze me voor 1/3de maand tegoed hebben gegeven. Vandaar dat ik 50 euro boven bundel zit terwijl ik gewoon normaal heb gebeld.

De servicemedewerker begon een verhaal over dat ik vooruit betaal. Dus het tegoed van nov. (25€) wordt afgestreept tegen het verbruik van okt. (75€). Hoe kan men dat nou vooruitbetalen noemen..

Kan iemand dit duidelijker voor me maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-10 20:24
Ainu88 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:00:
Kan iemand dit duidelijker voor me maken?
Natuurlijk, komt ie:
11 november jl. ben ik overgestapt naar Vodafone. Ik betaalde 30 euro per maand bij Hi. Mijn laatste factuur is echter 80 euro. Ik heb een maandelijks tegoed van 75 euro bij dit abonnement.

...
Als je nou eens je (een-na-laatste en laatste) factuur (relavente deel, zonder persoonsgegevens) met datums liet zien, werd het voor iedereen duidelijker.

Het klopt dat je vooruit betaald: Abonnementsgeld van november betaal je in oktober. Gesprekskosten wel achteraf. Ga er ook maar vast vanuit dat de factuur gewoon klopt. Maar als je uitleg wilt, moet je zelf even iets duidelijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-08 13:58
Nou dat kan niet meer aangezien ze me meteen van My Hi hebben afgeschopt sinds de dag dat mijn abbo verliep. Via de telefoon heb ik de laatste 2 facturen in kaart kunnen brengen:

Factuur 1-31 okt: tegoed 76 euro. Kosten ong 76 euro aan bellen voor de periode 11 sep. - 13 okt. Kosten boven tegoed zijn 0. 37 euro betaald op 24 okt.

Factuur 1-11: tegoed 25 euro. Kosten ong 76 euro bellen voor de periode 13 okt. - 11 nov. Kosten boven tegoed zijn 56 euro. 83 euro eind nov. nog betalen.

De datums sluiten allemaal wel aan etc. Maar ik vind het zo zuur dat ik voor 10 dagen tegoed 30 dagen bellen moet betalen..