Ik heb op dit moment de modemrouter van Ubee en deze bevalt, zoals bij vele andere, zeer slecht. Regelmatig wegvallen van de verbinding en een zeer hoge ping.
Ben van plan een nieuwe router aan te schaffen om die achter de ubee te hangen. Het is een appartement en hier wil ik overal goed bereik hebben. Heb de 20Mbit lijn van ziggo dus geen supersnel internet, al wil ik wel kijken naar de mogelijkheid om een externe harde schijf aan de nieuwe router te hangen zodat ik films kan streamen. Hoe sterk moet de router zijn die ik hiervoor nodig heb?
aangesloten apparaten:
samsung interactieve tv bedraad
computer, 2x ipad, 3x telefoon, 2x laptop WIFI
Budget is ongeveer 100 euro, maar kan opgerekt worden indien nodig.
Gaat dit allemaal lukken met bijvoorbeeld:
pricewatch: TP-Link TL-WDR4300
of is het beter om te kijken naar
pricewatch: Linksys Smart Wi-Fi Router AC900
of
pricewatch: TP-Link Wireless-AC1750 DualBand Router - ArcherC7
ik heb niet de beschikking over usb 3.0 poorten op mijn pc!
Ben van plan een nieuwe router aan te schaffen om die achter de ubee te hangen. Het is een appartement en hier wil ik overal goed bereik hebben. Heb de 20Mbit lijn van ziggo dus geen supersnel internet, al wil ik wel kijken naar de mogelijkheid om een externe harde schijf aan de nieuwe router te hangen zodat ik films kan streamen. Hoe sterk moet de router zijn die ik hiervoor nodig heb?
aangesloten apparaten:
samsung interactieve tv bedraad
computer, 2x ipad, 3x telefoon, 2x laptop WIFI
Budget is ongeveer 100 euro, maar kan opgerekt worden indien nodig.
Gaat dit allemaal lukken met bijvoorbeeld:
pricewatch: TP-Link TL-WDR4300
of is het beter om te kijken naar
pricewatch: Linksys Smart Wi-Fi Router AC900
of
pricewatch: TP-Link Wireless-AC1750 DualBand Router - ArcherC7
ik heb niet de beschikking over usb 3.0 poorten op mijn pc!
[ Voor 4% gewijzigd door homemix25 op 15-11-2013 13:24 ]
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House