Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Contacten add-on outlook

Pagina: 1
Acties:

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-11 17:41
Ik zoek voor outlook 2013 een contacten plug-in waarmee ik ook alle twitter, linkedin en facebook-updates van mijn contacten kan zien. Vroeger had je Gist, werkte perfect maar bestaat niet meer. Xobni is niet helemaal wat ik zoek, en werkt ook niet goed samen met outlook 2013.

De standaard ingebakken social-connector in outlook 2013 ondersteund alleen linkedin en facebook, en maakt aparte contactenlijsten aan waardoor je veel dubbelingen in je contactenlijsten krijgt.

Weet iemand een goede plug in, of een ander apart stukje software/website waar ik in een oogopslag per contact eventuele statusupdates e.d. kan zien?

• emil_406
Niemand?

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-11 12:37
Ik wist niet eens dat dat zou kunnen :)
Heb dan ook geen directe ervaring hiermee, maar draai Trillian om FB, Twitter en LinkedIn updates op een rijtje te hebben.

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Ook al eens zelf op Google gezocht? :)

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• emil_406
mrtnptrs schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:26:
Ook al eens zelf op Google gezocht? :)
Ja, zodoende wist ik ook van Gist en Xobni. De ene werkt niet meer en de andere sluit niet helemaal aan bij mijn wensen en is niet compatible met Outlook 2013. Vandaar dat ik de vraag hier gesteld heb. Misschien dat anderen ervaringen hebben met plug-ins, software o.i.d. die overeenkomen met hetgeen dat ik zoek.