Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Samsung LED kopen bij Azerty of BCC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben naar BCC geweest om een nieuwe TV te kopen en toen kwam bij mij de Samsung UE40F7000 als beste uit de bus. Nu is mijn vraag of ik deze het beste kan kopen bij BCC voor 1299 + Samsung tablet twv 200 euro of bij Azerty voor 995 euro?

De verkoper zei dat de goedkopere internetwinkels buitenlandse versies hadden en niet de tabletactie. De tablet kan ik wel missen, maar als het echt een buitenlandse versie is is dit misschien niet verstandig. Of is dit uit de duim gezogen? Hij had het ook over iets met DVB dat KPN dan niet zou werken op de buitenlandse versie, maar bij de specs staat op Azerty bij alle DVB's een vinkje...

Kortom, halen bij Azerty of BCC?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het komt inderdaad wel eens voor dat internetwinkels buitenlandse modellen verkopen, dat klopt. Maar als ik op deze pagina bij Azerty kijk, lijkt het me gewoon om het nederlandse model te gaan. Het typenummer is hetzelfde als in de adresregel van deze pagina met specs bij Samsung, en eindigt gewoon op SLXXN.

De verkoper heeft wel gelijk dat je bij een koop via Azerty geen recht hebt op de gratis tablet. Deze winkel staat namelijk niet op deze lijst met deelnemende internetwinkels. Als de tablet voor jou niet belangrijk is, kun je dus net zo goed bij Azerty bestellen.

Off-topic:
Persoonlijk zou ik helemaal iets anders kopen maar dat is een andere discussie. :+ Succes met kiezen.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt onder aankoopadvies. Ik zet je even in het juiste subforum! ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:42

mr.paaJ

generatie cmd+z

Je gaat naar de winkel om te kunnen kijken en vergelijken. Geef aan dat je het verschil vrij fors vind maar wel liever daar koopt en kijk wat ze nog met de prijs doen. Adviesprijs betaalt men zelden.

liever de tong gebrand dan lauwe soep