• bumtroll
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-02 22:46
Beste medetweakers

Ik heb de gelopen dagen een aantal dingen gelezen over je gpu flashen
ik heb zelf een gtx 780 reference van evga watercooled:)
en ik er een overclock op van 1150 mhz

mijn 2 vragen zijn hoe veilig is Flashen want ik zie mixed feelings en bij elke post of guide of video I AM not responsible for bricking the card etc En somige mensen zeggen het is 99,99% veilig

2de wat zijn nou exact de voordelen van het flashen want als mijn card nu unstable word bij 1200 Waarom zou die dan ineens mogelijk stable draaien

mvg max

• pummetje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-11-2024
hij kan misschien door die bios flash stabiel worden omdat er soms voltage unlocks inzitten
zodat je het voltage hoger kan zetten dan normaal

het kan misgaan ik heb geen idee of het wel veilig is

• bumtroll
Maar kan iemand het ookraden Om hem te flashen?

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-01 14:47
Ik ben van mening dat 'If it ain't broken, don't fix it.'

https://freight.associates

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik zag gebruik eens punten om het wat beter te lezen.
Waarom zou je nou je GTX780 willen flashen.
Bij een 6950 zou ik het me nog wou voorstellen.
Maar we hebben allerlei tools om hem over te klokken, waarom dan voor de moeilijke weg gaan om je GPU misschien wel naar de eeuwige jachtvelden te sturen door hem te gaan flashen. Ik zou als ik jou was maar eerst gaan inlezen overklokken. Je hebt een dijk van een kaart die wel wat kan hebben. Ik heb mijn GTX 770 (pricewatch: MSI GeForce GTX 770 2GB Lightning) en die heb ik zelf nog eens flink overgeklokt. Dus ik zou maar eerst even gaan spelen met overklok instellingen. MSI afterburner is een goed hulpmiddel.

Johann Sebastian Bach

• bumtroll
Nivida_intel schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:09:
Ik zag gebruik eens punten om het wat beter te lezen.
Waarom zou je nou je GTX780 willen flashen.
Bij een 6950 zou ik het me nog wou voorstellen.
Maar we hebben allerlei tools om hem over te klokken, waarom dan voor de moeilijke weg gaan om je GPU misschien wel naar de eeuwige jachtvelden te sturen door hem te gaan flashen. Ik zou als ik jou was maar eerst gaan inlezen overklokken. Je hebt een dijk van een kaart die wel wat kan hebben. Ik heb mijn GTX 770 (pricewatch: MSI GeForce GTX 770 2GB Lightning) en die heb ik zelf nog eens flink overgeklokt. Dus ik zou maar eerst even gaan spelen met overklok instellingen. MSI afterburner is een goed hulpmiddel.
Nou jah ik heb hem al op de maximale overclock zonder dat die onstabiel word

standaard Turbo is 867mhz uit mijn hoofd En ik zit nu op 1150 mhz Is al een leuke overclock alleen weet ik dat er meer uit kan

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Tuurlijk je weet dat er meer kan, maar zie je dat ook terug in je games. Je moet alleen flashen wanneer je zeker weet dat het nut heeft.

Johann Sebastian Bach

• VideoWizKid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-01-2021
.
Pagina: 1