Even een paar vraagjes :)

Pagina: 1
Acties:

• JimmyVDE
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-06-2022
Hello,

Na wat lezen en het door elkaar halen van letters en cijfers, dacht ik "Kga het tog even vragen".

Mijn ogen staan gericht op het DBB mainstream game systeem, maar wat ik er niet zie bijstaan is het volgende:

+ Windows 7 of 8 NL 64bit
+10/100/1000 bekabeld netwerk
+7.1 kanaal audio

Nu was mijn vraag of het standaard al bij het moederbord of dergelijke zit?
Of moet ik het apart aankopen?

In het geval dat de bovenvermelde componenten buiten windows inclusief zijn zal men banksaldo een daling van 1000€ moeten slikken :)

Graag jullie kennis van zaken, alsook of dit echt wel is wat je goed kan gebruiken om headshots uit te delen.

MVG,

Jimmy

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Euh, DBB is vast de Best Buy Guides (BBG)?

Daar staan toch gewoon linkjes bij naar de PriceWatch-pagina's?

En daar heb je toch gewoon specificaties van de producten? :?

Die kon je niet vinden ofzo?

• Robbedem
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-03-2025
Windows is niet inbegrepen bij de BBG.
Kost ongeveer 85€: Microsoft Windows 8.1 NL OEM 32/64 bit

De netwerkaansluiting (Ethernet 1Gbps) is inbegrepen bij het moederbord. Als je een kabel nodig hebt, moet je deze wel apart bestellen. (wifi is niet inbegrepen)

De moederbordchipset ondersteunt 8 kanaalsgeluid via de Realtek® ALC887 chip.
Je hebt echter geen S/PDIF aansluiting.
Heb je dat nodig, dan kan je dit moederbord nemen: MSI Z87M-G43 (m-ATX) of MSI Z87-G43 (ATX)

meer informatie over het Z87-G41 PC Mate moederbord kan je hier vinden: http://www.msi.com/produc...PC-Mate.html#/?div=Detail

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:33

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

BBG is ook zonder verzendkosten en je moet zelf het systeem in elkaar zetten het is geen webwinkel. Sommige onderdelen moet je dus afzonderlijk van elkaar van verkopers bestellen.

De huidige moederborden hebben allemaal bekabeld 1Gbit ondersteuning (automatisch natuurlijk ook 10/100) en de meeste hebben 7.1 surroundsound ondersteuning maar altijd checken voor de zekerheid als je het echt nodig hebt.

Si vis pacem, para bellum

• Robbedem
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-03-2025
SiComputers biedt wel rechtstreeks de BBG aan: http://www.sicomputers.nl...t-buy-guide-november.html
4Launch biedt soms ook BBG's van tweakers aan.

• JimmyVDE
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-06-2022
Bedankt voor jullie toelichtingen!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:33

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Robbedem schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 02:54:
SiComputers biedt wel rechtstreeks de BBG aan: http://www.sicomputers.nl...t-buy-guide-november.html
4Launch biedt soms ook BBG's van tweakers aan.
Klopt maar de prijs is dan wel hoger als hier aangeven is op forum soms tientjes verschil. In dit geval 26,- maar dat kan je afschrijven in verzendkosten Sicomputers rekent 5.95 euro verzendkosten.

[ Voor 9% gewijzigd door 42dpi op 15-11-2013 17:15 ]

Si vis pacem, para bellum

Pagina: 1