Ik heb sinds vandaag de Corsair H100i ontvangen dus vanmorgen gelijk aan de slag en instralleren dat ding. Na wat modden ( Hij past niet helemaal in de CM 690 2 adv) heb ik alles er netjes ingekregen nu blijkt als ik corsair link open dat mij CPU Idle 45 graden is!!!
Hiervoor had ik een scythe mugen rev 2 en toen was mijn CPU idle nog niet eens 25 graden dus ik weet dat het aan die Corsair h100i ligt.
Wat info :
- Slangen fibreren
- Heb hem al eraf gehaald en nieuw koelpasta er tussen gedaan wel verkeerde pasta maar moet niet 15 graden verschil uitmaken ( zit nu dat witte op )
- De backplate zit goed
- Het grappige is dat het blokje van corsair op de CPU koel aanvoelt, zeer vreemd!
- Nog nooit geklokt met deze setup
- Heb in het bios een fabrieks reset gedaan dus kan dan volgens mij niet liggen aan de voltage te hoog?
Heeft iemand een idee of tips hoe ik dit probleem eenvoudig kan oplossen?
Hier fototje :
Hiervoor had ik een scythe mugen rev 2 en toen was mijn CPU idle nog niet eens 25 graden dus ik weet dat het aan die Corsair h100i ligt.
Wat info :
- Slangen fibreren
- Heb hem al eraf gehaald en nieuw koelpasta er tussen gedaan wel verkeerde pasta maar moet niet 15 graden verschil uitmaken ( zit nu dat witte op )
- De backplate zit goed
- Het grappige is dat het blokje van corsair op de CPU koel aanvoelt, zeer vreemd!
- Nog nooit geklokt met deze setup
- Heb in het bios een fabrieks reset gedaan dus kan dan volgens mij niet liggen aan de voltage te hoog?
Heeft iemand een idee of tips hoe ik dit probleem eenvoudig kan oplossen?
Hier fototje :