Beste mede-tweakers,
Ik ben nu al een tijd aan het sparen voor een nieuwe Game-PC,
En nu ik eindelijk genoeg geld heb om een mooie pc te komen wil ik ook wel echt waar voor mijn centen.
ik heb zelf een samenstelling gemaakt van wat ik denk dat aan mijn eisen voldoet, ik wil wel graag weten of er misschien betere opties zijn en of al deze componenten bij elkaar kunnen.
zelf heb ik al een monitor en headset, voor de rest moet alles nieuw worden gekocht.
om de vragen te beantwoorden van de DAA:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
GAMEN, de nieuwere games als BF4, Watchdogs, AC 4, ect.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 900,- euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb zelf al een monitor van samsung. en een headset van CoolerMaster.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een sterke videokaart die het aankomende jaar de games kan draaien, een goeie processor (deze hoeft niet overclock-baar te zijn), 1 SSD voor de zwaardere programma's, 1 HDD voor overige programma's voor muziek en dergelijken, een kwalitatief goede voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
ik zou graag willen weten of er betere opties zijn voor de samenstelling die ik op dit moment heb en of alles bij elkaar past en in de behuizing kan. Ik heb hier zelf al aardig wat onderzoek naar verricht, en denk dat het kan, maar ik wil het toch zeker weten.
Alvast bedankt,
Mvg,
DynamicGamer
Ik ben nu al een tijd aan het sparen voor een nieuwe Game-PC,
En nu ik eindelijk genoeg geld heb om een mooie pc te komen wil ik ook wel echt waar voor mijn centen.
ik heb zelf een samenstelling gemaakt van wat ik denk dat aan mijn eisen voldoet, ik wil wel graag weten of er misschien betere opties zijn en of al deze componenten bij elkaar kunnen.
zelf heb ik al een monitor en headset, voor de rest moet alles nieuw worden gekocht.
om de vragen te beantwoorden van de DAA:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
GAMEN, de nieuwere games als BF4, Watchdogs, AC 4, ect.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 900,- euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb zelf al een monitor van samsung. en een headset van CoolerMaster.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een sterke videokaart die het aankomende jaar de games kan draaien, een goeie processor (deze hoeft niet overclock-baar te zijn), 1 SSD voor de zwaardere programma's, 1 HDD voor overige programma's voor muziek en dergelijken, een kwalitatief goede voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
ik zou graag willen weten of er betere opties zijn voor de samenstelling die ik op dit moment heb en of alles bij elkaar past en in de behuizing kan. Ik heb hier zelf al aardig wat onderzoek naar verricht, en denk dat het kan, maar ik wil het toch zeker weten.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | MSI Z87-G41 PC Mate | € 84,20 | € 84,20 |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X | € 255,50 | € 255,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 73,50 | € 73,50 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 56,10 | € 56,10 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,63 | € 30,63 |
| 1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 34,90 | € 34,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 17,75 | € 17,75 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 79,50 | € 79,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 882,93 | |
Alvast bedankt,
Mvg,
DynamicGamer
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 19:56 . Reden: Toevoeging componenten ]