Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanmeldformulier + Gegevens automatische output in PDF?

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

• pascalweb
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05 19:00
Beste Forum gebruikers,

Op dit moment ben ik voor iemand druk bezig met het afronden en optimaliseren van de website enkel nu willen ze graag een extra functionaliteit op de website namelijk een aanmeldformulier.

Nou dit is op zich zelf geen probleem voor mij maar is het ook mogelijk om alle gegevens automatisch in een PDF layout te plaatsen?

Er is nu zeg maar een WORD/PDF aanmeldformulier met huisstijl etc.

Ik hoor het graag of dit mogelijk is ja en indien ja hoe ik dit het beste kan realisern.

Mvg,
Pascal

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Je geeft niet aan wat je zelf al ondernomen hebt. Er is hier voldoende info over te vinden. Daarnaast geef je ook niet aan via welke taal die website drasit. Php? Asp?

Signature van nature

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Neem even onze Quickstart door en open dan een nieuw topic als dat nog nodig is, okee? ;)

En mocht je her niet uit de quickstart halen: "Kan iemand even... uitleggen hoe ik iets doe" is hier niet de bedoeling.

[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 14-11-2013 19:55 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.