Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] 'Selectie van de redactie'

Pagina: 1
Acties:

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 19:45
Misschien vergis ik me, en is deze niet automatisch, maar het leek me leuk om een redactionele variant te hebben op 'Uit de Community'. Ik kwam ergens anders (bokt.nl -> Uitgelicht) een stel uitgelichte berichten tegen en dat lijkt me ook wel wat voor hier. 'Uit de Community' vind ik niet echt heel duidelijk en valt weinig op. Daarnaast staan er soms dingen tussen die te 'klein' zijn om er echt wat te zien/lezen/etc.

Diep in de krochten van (onder andere) het forum, staan ontzettend leuke dingen die best een plekje verdienen op de front page. Interessante casemods, indrukwekkende graphics, dikke reviews (van nieuwe of zeldzame producten) en andere user-generated-content.

Als die een plekje krijgen op de front page, spreek je denk ik meer mensen aan. Bepaalde onderwerpen zie je niet zo snel op de front page terug en niet iedereen duikt even diep in het forum. Door als redactie bepaalde onderwerpen te belichten, betrek je mensen misschien in een onderwerp en zullen ze wellicht ook meer tijd doorbrengen op het forum. Sommige gebruikers zullen misschien ook vaker en uitgebreider de moeite nemen om iets te schrijven of plaatsen, omdat ze dan misschien wel in de 'Redactionele selectie' (oid.) komen.

Kan me voorstellen dat er helemaal geen plek voor is hoor, maar wie weet!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-11 16:02

rob_erwt

What does this button do?

Het leuke is dat 'Uit de Community' precies daarvoor bedoelt is! ;) De redactie heeft de mogelijkheid om daar bepaalde content neer te zetten en precies dat te bewerkstelligen wat je nu voorstelt.

In de praktijk blijkt echter dat dit niet vaak gebeurt. De reden hiervoor weet ik niet, daar kan iemand van de redactie vast beter uitleg over geven.

Maar in plaats van 'goed idee, gaan we niet doen', is dit een gevalletje 'goed idee! Hebben we zelfs al gedaan!' ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• TheNephilim
Zoals ik zei; 'misschien vergis ik me, en is deze niet automatisch'. :+

'Uit de Community' is dus niet automatisch en word door de redactie gevuld. Dan rest mij alleen nog te zeggen dat het niet heel erg opvalt, misschien valt er iets meer mee te doen. Er staat overigens genoeg in, dus blijkbaar word hij wel gevuld.

Bedankt voor je reactie! :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Uit de Community is wel degelijks automatisch, maar er kunnen handmatig andere zaken in gezet worden:)

• TheNephilim
Misha schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:22:
Uit de Community is wel degelijks automatisch, maar er kunnen handmatig andere zaken in gezet worden:)
Ah op die fiets! 8)