Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Patch toont Call of Duty: Ghosts singleplayer in 1080p op PS

Pagina: 1
Acties:

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-11 12:36
Beste redactie,

nieuws: Patch toont Call of Duty: Ghosts singleplayer in 1080p op PS4

Kan iemand mij vertellen wat het nut is van bovenstaand artikel? Het lijkt mij toch meer dan normaal dat een game op 1080p draait op de nieuwste consoles? Moet daar een heel artikel aan geweid worden op Tweakers.net? Een forumbericht of iets in die richting vindt ik dan passend, echter een compleet artikel vindt ik echt teveel.

Begrijp me niet verkeerd. Voor de CoD-liefhebbers is dit misschien groot nieuws, maar ik vindt het idioot dat dit de voorpagina haalt. Als we dat voor iedere game gingen doen... Misschien dat iemand mij kan verlichten met een juister mening. :/

Met vriendelijke groet,
Koplopermau

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Er is veel te doen om de resolutie waarop de lauch games draaien op zowel Xbox One als PlayStation 4. Dus dit bericht is niet alleen voor Call of Duty-fans nieuws, maar voor iedereen die geïnteresseerd is in de nieuwe generatie consoles. Al kan het natuurlijk zomaar zijn dat beide jouw interesse niet hebben.

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-11 12:36
CoD heeft inderdaad niet echt mijn interesse, de nieuwe generaties consoles zeer zeker wel. Maar ik vindt het opmerkelijk dat er een bericht moet uitgaan omdat één enkel spel op 1080p draait. Zo bijzonder is dat toch niet? Als het over de gehele console gaat begrijp ik dit uiteraard, maar als we voor ieder (groot) spel gaan uitmaken of dit op 720p of 1080p maken dan staat straks de hele frontpage vol. Ik hoop dat je mijn kant ook begrijpt.

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Het nieuws is niet dat de game op 1080p draait. Als dat zo was, was er niks aan de hand en melden we het niet. Het gaat er om dat er een patch nodig is om te zorgen dat de game in 1080p draait. COD Ghosts draait 'out of the box' in de singleplayer dus 720p, en wordt door de patch opgecranked naar 1080p. Dát is het nieuws.

Er zijn inderdaad genoeg games die gewoon in Full HD draaien op de nieuwe consoles, maar er zijn er niet gek veel die door een ontwikkelaar via een patch van 720p naar 1080p getild worden.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)