Ongeveer een week geleden is mijn hardeschijf overleden. Dit is niet vreemd aangezien ik de PC al een jaar of 7 in gebruik heb. Voor mij dus reden genoeg om de PC direct een upgrade te geven.
Wat doe ik met mijn PC?
Ik ben een niet veeleisende gebruiker. Speel af en toe een spelletje, kijk een blu-ray filmpje en verder gewoon wat dagelijks gebruik. Nieuwe games hoef ik niet op Ultra te spelen maar op medium-high is toch wel wenselijk.
Budget:
Het budget voor mijn upgrade ligt rond de 400€. Mag iets erboven maar liever minder.
Welke apparatuur neem ik mee?
Mijn nieuwe pc moet er mooi en strak uitzien. Heb nu een Antec 900 met blauwe verlichting e.d., maar de tijd dat ik dat mooi vond ben ik voorbij
Mijn huidige upgrade selectie ziet er als volgt uit:
Wat vinden jullie hiervan? Kan er nog iets beter of goedkooper?
Let me Know!
Wat doe ik met mijn PC?
Ik ben een niet veeleisende gebruiker. Speel af en toe een spelletje, kijk een blu-ray filmpje en verder gewoon wat dagelijks gebruik. Nieuwe games hoef ik niet op Ultra te spelen maar op medium-high is toch wel wenselijk.
Budget:
Het budget voor mijn upgrade ligt rond de 400€. Mag iets erboven maar liever minder.
Welke apparatuur neem ik mee?
- Mijn videokaart (enige tijd geleden al ge-upgrade): pricewatch: Sapphire Radeon HD 7770 GHz Edition 1GB GDDR5
Ik weet dat deze kaart niet high-end is, maar vind het zonde om die nu al te vervangen. - Voeding: 550 watt, weet niet precies merk e.d.
- 2e hardeschijf: Voor extra opslag data.
- CD/DVD speler
- 32 inch fullhd tv c.q. computerschem
Mijn nieuwe pc moet er mooi en strak uitzien. Heb nu een Antec 900 met blauwe verlichting e.d., maar de tijd dat ik dat mooi vond ben ik voorbij
Mijn huidige upgrade selectie ziet er als volgt uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 99,- | € 99,- |
| 1 | ASRock 970 Pro3 R2.0 | € 58,70 | € 58,70 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 87,38 | € 87,38 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 83,95 | € 83,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 393,93 | |
Wat vinden jullie hiervan? Kan er nog iets beter of goedkooper?
Let me Know!
[ Voor 60% gewijzigd door ob3lix op 14-11-2013 13:37 ]