Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tracker instelling in cookie?

Pagina: 1
Acties:

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 17:59
Zelf bezoek ik Tweakers op verschillende pc's en met verschillende beeldscherm-instellingen.

Op een laptop is de tracker meer dan welkom omdat ik in de breedte genoeg pixels heb, maar op mijn eigen pc heb ik mijn scherm in portrait staan. Hierdoor is de tracker niet handig en verberg ik deze.

Nu merk ik dat de instelling van de tracker niet per pc, maar per account wordt onthouden. Dit zorgt ervoor dat ik steeds per pc wissel de tracker moet hiden of te voorschijn halen.

Zou dit in een cookie kunnen worden opgeslagen? _/-\o_

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:54

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je custom CSS kan gebruiken, is het ook daarmee te regelen. Standaard zet je de tracker aan en afhankelijk van de breedte van je scherm laat je 'm weergeven of niet, of met een bepaalde breedte.

Niet helemaal waar je om vraagt, maar wel een optie om te bekijken. Ik heb bijvoorbeeld de tracker fixed aan staan (geen sluit knop meer mogelijk) en wat breder gemaakt omdat ik toch genoeg ruimte heb.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 17:59
Dat is absoluut een oplossing, maar ik wilde eerst even peilen of dit een mogelijkheid is voor alle gebruikers zonder dat je met custom CSS aan de gang gaat.