Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
Ik heb een JustCooler met 2 fans en daarvan kon ik de fans gewoon lostrekken. Eerst een beetje wrikken met een schroevendraaier eronder misschien. Ik heb ze nu weer omgedraaid zodat ze weer naar binnen blazen. Daarbij is een plastic pootje waar een fan op vast zit afgebroken (hij doet het verder nog wel). Voorzichtig zijn dus
oke dan...thnx
btw: die koeler is niet echt in staat toto grote wonderen geloof ik. best behoorlijk weinig koelkracht.
btw: die koeler is niet echt in staat toto grote wonderen geloof ik. best behoorlijk weinig koelkracht.
Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
Nee hij heeft niet gelijk. helaas.
deze fans maken van een gelijkspanning een soort wisselspanning zodat ie goed ronddraait zonder dat er van die vervelende borstels worden gebruik. Die storen namelijk.
deze fans maken van een gelijkspanning een soort wisselspanning zodat ie goed ronddraait zonder dat er van die vervelende borstels worden gebruik. Die storen namelijk.
Dat werkt niet altijd, soms wel.. Maar dan koelt ie nog minder omdat de vinnen van de fan zo gemaakt zijn dat ze in 1 richting veel lucht verplaatsen en andersom bijna niets. Ze scheppen als het ware de lucht doordat ze hol zijn. Daarom lijkt het me al niet verstandig om gewoon plus en min om te draaien
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Jawel, helpt wel degelijk. Scheelt een paar graadjes in kast temperatuur (kon oplopen tot een geaad of 4 a 5)btw: die koeler is niet echt in staat toto grote wonderen geloof ik. best behoorlijk weinig koelkracht.
Ik heb momenteel gewoon een pentium1 cpu koeler op mijn harde schijf staan, scheeld echt een hoop, eerst verbrande ik mijn vinger en nu niet meer. Nu is het even warm als een normale hdu
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
+ & - omdraaien? DAT KAN DUS NIET! (Ja, KAN wel, maar WERKT niet!) D'r zit nl. een Hall-sensor in, die zorgt voor 't op tijd schakelen van de twee transistortjes, die op hun beurt de spoeltjes aansturen.
En zo'n Hall-sensor heeft nou eenmaal voedingsspanning nodig om te kunnen werken...
En zo'n Hall-sensor heeft nou eenmaal voedingsspanning nodig om te kunnen werken...
...With a touch of magic¿
Stropdas: Je moet je hardeschijven waterkoelen!!!
zie www.magnat.demon.nl voor wat meer info over dit fenomeen
Magnat.
zie www.magnat.demon.nl voor wat meer info over dit fenomeen
Magnat.
vind ik niet erg hard nodig of je moet schijven hebben die echt heel heet worden, vind dat bij de meeste koeling niet een nodig is, en waterkoeling is veel moeite en riskant (valt wel mee maar erger als lucht)
ps:leuk dat je je eigen site aan wil smeren
maar is wel een goed idee idd, als je minder geluidsoverlast wil (al moet het water voor het goed zijn ook gekoeld worden 
mvg FFF
ps:leuk dat je je eigen site aan wil smeren
mvg FFF
en hoe zit het met een cpu-koeler.
kan je die dingen beter laten blazen of zuigen??
mijn zuigt nu
kan je die dingen beter laten blazen of zuigen??
mijn zuigt nu
Als je het warm hebt, laat je je tafelfan dan de warme lucht van je vandaan zuigen of ga je in de luchtstroom ervoor zitten??
He MENSEN WAKKER WORDEN!!!
Z'n bracket (5 1/4) (die altijd boven in de kast zitten, en warme lucht stijgt op)die je voor je HD plaast blijst lucht naar binnen hij blaast dus KOUDE lucht en geen warme lucht naar binnen, en dit boverd juist de luchtstroom, waant je PS (powersuply) unit hangt er tegenover en die trekt naar buiten, en zo krijg je juist een goede airflow, als je die koeler van je bracket naar buiten laat blazen heeft die alleen , en blazen is altijd beter dan zuigen
(op somige gebieden niet!) een headsink van een cpu word ook altijd lucht op geblazen omdat dit bijna altijd effectiefer is dan zuigen! negatief effect! Niet doen dus!!!
Z'n bracket (5 1/4) (die altijd boven in de kast zitten, en warme lucht stijgt op)die je voor je HD plaast blijst lucht naar binnen hij blaast dus KOUDE lucht en geen warme lucht naar binnen, en dit boverd juist de luchtstroom, waant je PS (powersuply) unit hangt er tegenover en die trekt naar buiten, en zo krijg je juist een goede airflow, als je die koeler van je bracket naar buiten laat blazen heeft die alleen , en blazen is altijd beter dan zuigen
Pagina: 1