Carpoolen voor buildfest

Pagina: 1
Acties:

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Na veel vragen voor een topic voor het regelen van carpoolen hier is hij!

Als je mensen mee kunt en wil nemen kan je het tabelletje hier onder invullen om het duidelijk te houden.

Als je graag mee wilt rijden met iemand, kun je het beste een dm sturen, een bericht hier achterlaten kan natuurlijk ook.

Je NaamVanuitVertrektijdBeschikbaarBezet door
...............

Als de mensen met een auto zo vriendelijk zouden willen zijn om het bezet wel even bij te houden krijgen we geen misverstanden!

Na aanvraag, wat is het buildfest, wanneer is het buildfest? alle info kun je hier vinden:
plan: Vrijwilligers gezocht om systemen te bouwen voor Tweakers Helpt!-actie - update 4
Succes en bouw ze!

[ Voor 11% gewijzigd door Dracyn op 19-11-2013 08:03 ]

Body mods don't determine skill

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Hier mijn tabel
Ik rij met een Mazda 626 (klik voor plaatje deze lijkt er op) ruimte genoeg.

Ga je niet mee maar heb je wel hardware, kan ik dat makkelijk meenemen, DM voor aflever afspraak.
dan komt het allemaal goed.

Frits {HomePlayer}'s-HertogenboschVroeg, Het is ruim een uur rijden. En ik ben graag altijd op tijd. We vertrekken dus om 0800 uur2 a 3(kleinere personen)Knopsje

Vertrek Centraal station 's-Hertogenbosch 08:00 uur

[ Voor 13% gewijzigd door HomePlayer op 22-11-2013 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trexpaxs
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 20:19
als er niemand meegaat, en je hebt wel hardware, (T'Gooi) dan kan ik die wel even ophalen alvorens te vertrekken.

heb een fiat panda, kan niet veel in, is niet heel comfortabel, maar hij doet het wel :P

WillemHuizen8:30fiat pandaniemand

ik rij graag met muziek aan, dus dat kan een probleem zijn als je een man van 70 bent met een hum haha!

[ Voor 10% gewijzigd door Trexpaxs op 15-11-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Er zijn waarschijnlijk geen mensen die toevallig vanuit omgeving Delft vertrekken en een plekje over hebben?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Ik zoek nog iemand die rijdt uit de buurt van Nijmegen of Tiel (beide bereikbaar met ov) of langs Druten (woon plaats) komt.
3 uur met ov, zonder vertragingen en zonder een overstap te missen is net iets te ver voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert19
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:32
Is er nog iemand die vanaf het noorden (Assen) komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:12
@ Dracyn,

wellicht handig om een link met info te plaatsten in de TS over Buildfest. Ik moest eerst even opzoek gaan wat het uberhaubt was/is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Frontysco schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 06:51:
@ Dracyn,

wellicht handig om een link met info te plaatsten in de TS over Buildfest. Ik moest eerst even opzoek gaan wat het uberhaubt was/is.
Staat er in, dit topic is eigenlijk een link vanuit het buildfest artikel, daarom stond het er niet in.

Weinig mensen die er intressen in hebben blijkt, jammer, denk dat de keuze om het op een vrijdag te doen ipv. in het weekend erg nadelig is voor het aantal vrijwilligers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:12
Zoals ik begrijp uit de post van tweakers zelf hebben ze al veel mensen. Alleen voor het sjouwen zijn er blijkbaar wat minder. Toch wel geslaagd denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:16
Erg jammer dat het op vrijdag is inderdaad. In het weekend had ik best willen komen (omgeving Lichtenvoorde (bijna precies tussen Doetinchem en Enschede). Maar aanstaande donderdagavond hebben we groot onderhoud aan ons netwerk en de kans bestaat dat het dan vrijdag hééél druk wordt hier :(

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Iemand met een auto uit Arnhem/Nijmegen? Samen reizen met de trein kan ook leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:18

ChillPascal

In the end...

Geldt dit ook voor het tweede buildfest?

Zoja:
Waarschijnlijk dat ik met de auto ga, mits niemand mij mee kan nemen of niemand zin heeft in het OV.

PascalOotmarsum (N-O Twente). Rij via A1Nog niet bekend3 pers.Nog niemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 22:02
Mensen! Ik ga de 14e vanuit Haarlem naar het buildfest. Is er iemand die mij van tevoren kan ophalen/achteraf kan afzetten op een van deze locaties?

- Haarlem CS
- Halfweg Zwanenburg
- Amsterdam Sloterdijk
- Amsterdam Centraal
- Andere locatie op het traject Haarlem-Amsterdam :P

Bij voorbaat veel dank!

-edit- Blijkbaar gaat er een pont vanaf Amsterdam CS naar Tweakers HQ. Ik red me dus wel :)

[ Voor 17% gewijzigd door hjkv op 10-12-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Bij deze vind ik dat dit topic gekaapt mag worden voor de 2e buildfest :P

KiswumEindhoven. Rij via A2, vanaf Ekkersrijt07.30 uur3 pers.Nog niemand

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:57
Gezocht, ruimte voor 20 PC's vanuit Rotterdam naar Tweakers HQ.

Gaarne een DM als je plek hebt. :)

Het is geregeld. :)

[ Voor 20% gewijzigd door zeef op 10-12-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 17:06

Rooieduvel

Reviewer of all things...

zeef schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:02:
[modbreak]Gezocht, ruimte voor 20 PC's vanuit Rotterdam naar Tweakers HQ.[/modbreak]

Gaarne een DM als je plek hebt. :)
Hmm, heb wel een stationcar (ford focus), maar dan zou ik vanaf Breda via Rotterdam naar Amsterdam moeten rijden.
Daarentegen: het is maar 28 kilometer omrijden en het levert weer extra systemen op voor buildfest.

Laat maar even wat weten als je nog vervoer zoekt, kijken we wel wat we kunnen regele.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 22:02
Ik heb nog een stuk of 10 (nieuwe) ATX voedingen, die ik niet op tijd naar de MyCom heb gebracht |:(
Ik woon in Oost-Eindhoven. Woont er iemand in de buurt die het spul mee kan nemen naar Tweakers HQ?

-edit- Geregeld, thanks Kiswum!

[ Voor 9% gewijzigd door hjkv op 10-12-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

hjkv, stuur me even een PM met je adres, ik zal het deze week bij je op komen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-09 22:43

Electrowolf

Mod met Liefde!

* Electrowolf zoekt een ride vanaf de uithhof (Utrecht-oost).

De uithof ligt direct naast de A12, A27 en A28. Tevens is het ongeveer 10 minuten heen en weer vanaf de A2 op een rustige zaterdagmorgen ;-).

Iemand die me kan oppikken? Ik heb waarschijnlijk ook nog wat bonus hardware om mee te nemen, al zal dat niet al te groot zijn.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Als het echt niet gaat lukken met je rit, laat het mee dan maar vrijdag weten. Vooralsnog heb ik nog plek in de auto en kofferbak (voor hardware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvdweg
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:05
HeyHey,

Vertrekt vanuit omgeving Zwolle, heeft eventueel ruimte om mensen mee te nemen, DM/Mail me maar als je dat zou willen

• Tlozoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09-2023
Hallo, Ik zoek nog iemand die nog één persoon extra zou willen meenemen naar Buildvest.
Woon in Borculo, Oost Gelderland, en als dit hem niet wordt kan ik helaas er niet heen gaan, wat ik echt héél jammer zou vinden. Dus bij deze, op goed geluk! Stuur maar een DM of reply mijn post in deze topic.

Alvast bedankt!

EDIT:

Zoek toch nog naar vervoer! Als er iemand heengaat zou ik het echt op prijs stellen!

[ Voor 39% gewijzigd door Tlozoot op 12-12-2013 13:25 ]

Pagina: 1