iPhone 4S wel/niet updaten

Pagina: 1
Acties:

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:24
Heb van een vriend een iPhone 4S 16gb overgenomen.
Nu staat hier nog iOs 6.13 op, ik las op verschillende forums,
dat als je hem gaat update naar iOs 7.03 de phone trager word,
en de batterij sneller leeg gaat en er zouden nog veel bugs zijn.
Wat is nou verstandig, wel of niet updaten ?

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 14-11-2013 08:41 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Zoek even in iPods, iPhones & iTunes, er zijn al diverse topics over voorbij gekomen. Ook over de (nog minder snelle) iPhone 4 met iOS 7.

Desktop | Server | Laptop

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 07:31

Barbas

Gallego!

Ik heb zelf onlangs ook de update uitgevoerd naar 7.0. De software voelt inderdaad net wat trager aan maar er valt nog wel mee te werken.

Mejor así

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:36
Stel jezelf eerst eens de vraag:
Ben je tevreden met iOS6? Wat bied iOS7 waar jij echt niet buiten kan?

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:48
Wat Domino zegt.

Een vriend van mij is erg enthousiast over IOS7, met name vanwege integratie met andere Apple apparatuur (streamen naar, ik geloof, een Apple-TV bijvoorbeeld). Hij is blij met IOS7 en wil niet meer terug.

Ik heb daar weer niets aan (want geen andere Apple apparaten in huis), merk dat het iets trager is en de batterij duidelijk minder lang mee gaat. IOS7 biedt voor mij (!) absoluut geen voordelen, dus ik zou terug willen.

Overigens heb ik pasgeleden IOS7 op een iPhone-4 (niet-S) gebruikt en dat zou ik echt afraden, schokkerig en traag.

Ofwel, welke voordelen verwacht je dat het voor jou heeft?

• Albert020
vanaalten schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:39:
Wat Domino zegt.

Een vriend van mij is erg enthousiast over IOS7, met name vanwege integratie met andere Apple apparatuur (streamen naar, ik geloof, een Apple-TV bijvoorbeeld). Hij is blij met IOS7 en wil niet meer terug.

Ik heb daar weer niets aan (want geen andere Apple apparaten in huis), merk dat het iets trager is en de batterij duidelijk minder lang mee gaat. IOS7 biedt voor mij (!) absoluut geen voordelen, dus ik zou terug willen.

Overigens heb ik pasgeleden IOS7 op een iPhone-4 (niet-S) gebruikt en dat zou ik echt afraden, schokkerig en traag.

Heb geen andere Apple apparaten in huis en trager wil ik de iPhone niet hebben,
ben nu ook wel tevreden met de batterij duur dus ga voorlopig even niet uppen,
maar hoe krijg ik de melding weg bij het icoon instellingen staat een 1 van update ?

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 14-11-2013 10:46 ]

• Domino
vanaalten schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:39:
Wat Domino zegt.

Streamen naar een aTV werkt feilloos met iOS6. Enige wat iOS7 mij zou bieden is airdrop.
Maar dat gebruik ik dan weer bijna niet, en er zijn zat manieren om die functionaliteit op een andere manier te verkrijgen. Ik blijf dus voorlopig nog bij iOS6.
Albert020 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:42:
[...]
Heb geen andere Apple apparaten in huis en trager wil ik de iPhone niet hebben,
ben nu ook wel tevreden met de batterij duur dus ga voorlopig even niet uppen,
maar hoe krijg ik de melding weg bij het icoon instellingen staat een 1 van update ?
Niet, de iPhone kijkt elke keer of er een update beschikbaar is als deze én aan de lader ligt én internet heeft via een wifi verbinding. Als je daarna genoeg ruimte hebt om de update op te slaan word deze automatisch binnen gehengeld.

Je kan de update servers van Apple blokkeren op je router of je vrije ruimte beperken zodat je niet genoeg vrije ruimte overhoud. Maar dat zijn maar lapmiddelen.

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Ik heb zelf ook een iPhone 4s en mij is niks opgevallen dat het trager is of dat mijn batterij minder lang mee zou gaan. Ben er zeer tevreden mee.

• Domino
Eswip schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:07:
Ik heb zelf ook een iPhone 4s en mij is niks opgevallen dat het trager is of dat mijn batterij minder lang mee zou gaan. Ben er zeer tevreden mee.
Ik geloof je gelijk. Maar er zijn zat problemen te vinden over iOS7 (eventueel icm met een 4/4s).
Probleem is dat je niet meer terug kan indien je niet tevreden bent.

Goed afwegen of je het wilt dus.

• Albert020
Domino schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:15:
[...]

Ik geloof je gelijk. Maar er zijn zat problemen te vinden over iOS7 (eventueel icm met een 4/4s).
Probleem is dat je niet meer terug kan indien je niet tevreden bent.

Goed afwegen of je het wilt dus.
Daarom doe ik het ook niet ;)

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 09:16

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Hier ook een 4s met laatste versie van iOS 7. Niks geen problemen :)

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:55

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

kaassouffle schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:24:
Hier ook een 4s met laatste versie van iOS 7. Niks geen problemen :)
Nou ja, hier een iPad 4 32GB, niet een iPhone, maar zelfs veel krachtiger, het loopt toch echt een stukje minder soepel dan iOS6 en ik erger me dood aan die meebewegende achtergrond...
Ikzelf heb nog een Mini en die blijft lekker op 6 lopen zolang het kan!

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:48
kuusj98 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:28:
[...]

Nou ja, hier een iPad 4 32GB, niet een iPhone, maar zelfs veel krachtiger, het loopt toch echt een stukje minder soepel dan iOS6 en ik erger me dood aan die meebewegende achtergrond...
Eh... je kan een hoop slechts over IOS7 schrijven, maar die achtergrond is instelbaar niet-bewegend te krijgen he!
Pagina: 1