Toon posts:

Windows 8 op nieuwe PC kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje verward. Ik zie verschillende prijzen voor Windows 8. Ik ben zelf opzoek naar de Windows 8 Pro NL 64 bit editie. Toen ik een laptop kocht zonder windows 7 kocht ook een upgrade key.

Ik weet niet of jullie ervaring hebben of ik dit weer kan doen met Windows 8?

Zelf vond ik deze guide http://lifehacker.com/598...ws-8-with-an-upgrade-disc

Je moet volgens mij exact hetzelfde uitvoeren als upgrade fresh install van windows 7

Iemand ervaring hiermee? Of moet ik toch een niet upgrade versie kopen?\

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Theoretisch mag je geen upgrade kopen voor een nieuw systeem, want er is geen vorige Windows licentie vanwaar je kan upgraden. Tuurlijk, je kan 't doen en via een kleine aanpassing kan je 'm ook activeren, maar dat is niet hoe 't hoort.

Je moet jezelf ook afvragen waarom je specifiek de pro wilt, want die is duurder dan de non-pro. Vervolgens ga je de http://tweakers.net/categ...uringssystemen/producten/ in en pak je daar een non-upgrade voor Windows 8. Bijvoorbeeld pricewatch: Microsoft Windows 8.1 NL OEM 32/64 bit.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk, ik heb helemaal geen pro nodig :) bedankt voor de info :) maar 8.1 is toch de gratis upgrade van Windows 8?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 09:19 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ja, maar ook als volledig OS beschikbaar. Ik zie geen reden om gelijk voor 8.1 te gaan, ipv eerst 8 aan te schaffen en dan te upgraden via de Store. En vanwege de muisproblemen in games hoef je 't ook niet te laten, aangezien daar een fix voor is.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Oké top bedankt voor de info! Zeer helpvol :)