Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] Selectievakjes bij persoonlijke berichten

Pagina: 1
Acties:

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-11 20:27
Goedenavond,

Ik wou vanavond eens mijn map met persoonlijke berichten opschonen, alleen om 9 pagina's af te gaan.... daar zakt bij mij de moed van in mijn schoenen xD

Is het misschien een idee om selectievakjes voor de berichten neer te zetten, zodat je ze makkelijk in 1x kunt verwijderen, of kunt verplaatsten naar een andere map?

Zou dit mogelijk wezen.

Ik hoor het graag

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 00:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

Dit is al vaker geopperd zie bv soort gelijke items.( en er zijn er op andere onderdelen van de site nog wel meer geweest als ik het me herinner)

[feat] Meerdere DM berichten in één keer verwijderen
[feat] Acties op meerdere DMs uitvoeren
\[forum/feat] Verwijderen Direct Messages
[DM] Move to trash
\[tpl-feat] meerdere PM/DM's/Bookmarks moven

Wat ik me ook herinner is dat dit wel op de lijst staat om sneller en efficiënter DM"s te verwijderen/verplaatsen maar gezien de terug gang in devvers en de prioriteiten(oa responsive design) die nu op andere zaken liggen kan het nog even duren.
Ik hoop persoonlijk wel dat dit soort zaken wellicht in 2014 kunnen worden aangepakt al heb ik alle begrip gezien de situatie met de prioriteiten en ook voor de capaciteit die enorm achteruit is gegaan.

[ Voor 14% gewijzigd door pino85 op 13-11-2013 20:43 ]

Liefhebber van Tweakers

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-11 20:27
pino85 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:38:
Dit is al vaker geopperd zie bv soort gelijke items.( en er zijn er op andere onderdelen van de site nog wel meer geweest als ik het me herinner)

[feat] Meerdere DM berichten in één keer verwijderen
[feat] Acties op meerdere DMs uitvoeren
\[forum/feat] Verwijderen Direct Messages
[DM] Move to trash
\[tpl-feat] meerdere PM/DM's/Bookmarks moven

Wat ik me ook herinner is dat dit wel op de lijst staat om sneller en efficiënter DM"s te verwijderen/verplaatsen maar gezien de terug gang in devvers en de prioriteiten die nu op andere zaken liggen kan het nog even duren.
Ik hoop persoonlijk wel dat dit soort zaken wellicht in 2014 kunnen worden aangepakt al heb ik alle begrip gezien de situatie met de prioriteiten en ook voor de capaciteit die enorm achteruit is gegaan.
Dit had ik dus nog niet gezien... Thnx... Maar heb er alle begrip voor dat het niet meteen kan hoor!!

Ik zie het vanzelf wel verschijnen, tot die tijd maar even elke keer wat verwijderen.

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!