Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Draadloze koptelefoon gezocht

Pagina: 1
Acties:

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11 16:51
Ik zoek een draadloze koptelefoon als cadeautje,

Ik ben uitgekomen bij de volgende koptelefoons met allemaal ongeveer dezelfde prijs:

pricewatch: Sennheiser RS 180 (Grijs)

pricewatch: Sennheiser HDR 180 (Zwart)

productreview: Sennheiser RS 170 (Zilver, Zwart) review door Dazzleware

pricewatch: Sony MDR-DS6500 (Zwart)

Welke hiervan is de beste koop? Bij de Sony review lees ik wat negatieve dingen over het gepruts met technisch moeilijke Sennheisers, degene waarvoor ik dit koop kan niet of nauwelijks met techniek omgaan, maar dit zou wel fantastisch zijn, een makkelijke draadloze koptelefoon.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Waarom draadloos?
Ik heb er ooit een gehad (een redelijk dure Sony) en ik vond het he-le-maal niets.
- Minder comfortabel: zwaarder ivm accu's.
- altijd een vorm van ruis.
- minder goed geluid.
- vergeten accu op te laden = helemaal geen geluid.

het ding sstond vrij snel op MP, en ik heb een fijne bedrade hoofdtelefoon gekocht!

• nimmer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-11 15:11

nimmer

hai :O

Ik heb de RS170, is een geniale koptelefoon, er is absoluut geen vorm van ruis en hij is ook echt niet zwaar. Als ik hem niet gebruik staat ie op de cradle dus ook altijd een volle batterij.

Heb hem nu twee jaar denk ik en super tevreden.

De keuze voor een RS 170 en RS 180 is of je een gesloten koptelefoon wil of een open koptelefoon.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11 16:51
@107mb Ja een draadloze koptelefoon lijkt hier gewoon de uitkomst, ik heb zelf ook een bedraadde, maar draadloos is het best.

@nimmer Oke! Is goed, daar ga ik over denken, dan wordt het of de 170 of de 180