Hallo,
Ik zou graag wat advies van jullie experts krijgen over de aanschaf van mijn toekomstige game PC.
Ik heb al het een en het andere samengesteld en dit is het geworden.
Ik hoop dat het werkt.
Maar ik heb hier voor gekozen omdat mijn budget voor nu maximaal 500 euro is.
Later komt hier dus nog een goede grafische kaart en een extra harde schrijf bij.
Ik wil deze processor graag houden omdat ik weet dat het een goede processor is en ik geen zin heb in enorme laadtijden. Ik heb ook graag geen amd, maar dat is een persoonlijke voorkeur.
Past dit goed op elkaar allemaal, zou ik nog wat goedkoper kunnen krijgen of zijn andere producten beter?
Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp!
Mvg,
Joost
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In de toekomst wil ik hiermee gaan gamen, nu nog niet dus heb ik nog geen grafische kaart nodig aangezien deze processor intel 4600 bevat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb geen randapperatuur meer nodig, die heb ik zelf al in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel als het aankomt op processor, met amd heb ik geen goed verleden dus verkies ik Intel boven AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Volgens mij niet.
Oja en later wil ik gaan overclocken, nu nog niet dus kan ik nog wel een tijdje op de stock cooler werken.
Ik zou graag wat advies van jullie experts krijgen over de aanschaf van mijn toekomstige game PC.
Ik heb al het een en het andere samengesteld en dit is het geworden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 194,89 | € 194,89 |
| 1 | MSI Z87-G41 PC Mate | € 84,20 | € 84,20 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 64,10 | € 64,10 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 85,50 | € 85,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 483,69 | |
Ik hoop dat het werkt.
Maar ik heb hier voor gekozen omdat mijn budget voor nu maximaal 500 euro is.
Later komt hier dus nog een goede grafische kaart en een extra harde schrijf bij.
Ik wil deze processor graag houden omdat ik weet dat het een goede processor is en ik geen zin heb in enorme laadtijden. Ik heb ook graag geen amd, maar dat is een persoonlijke voorkeur.
Past dit goed op elkaar allemaal, zou ik nog wat goedkoper kunnen krijgen of zijn andere producten beter?
Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp!
Mvg,
Joost
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In de toekomst wil ik hiermee gaan gamen, nu nog niet dus heb ik nog geen grafische kaart nodig aangezien deze processor intel 4600 bevat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb geen randapperatuur meer nodig, die heb ik zelf al in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel als het aankomt op processor, met amd heb ik geen goed verleden dus verkies ik Intel boven AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Volgens mij niet.
Oja en later wil ik gaan overclocken, nu nog niet dus kan ik nog wel een tijdje op de stock cooler werken.