Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Datum Tweakers Buildfest

Pagina: 1
Acties:

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Sinds dat je je kunt inschrijven voor het Tweakers buildfest en dat de datum bekend is zijn er al vele reacties binnengekomen over mensen die niet kunnen vanwege hun werk, school of iets dergelijks.

Dit komt doordat jullie hebben gekozen om dit op een doordeweekse dag (vrijdag om precies te zijn) te houden, wanneer veel mensen dus moeten werken of naar school moeten. Hierdoor mis je een heel aantal personen bij het Tweakers Buildfest die, als je het op een zaterdag had georganiseerd, misschien wel hadden kunnen komen. Hierdoor mis je dus de echte hobbyisten die dan op school zitten en de echte die-hard-professional die op dit moment moeten werken. Hierdoor mis je op dat moment een hoop aantal personen en een heleboel kennis van hardware en software die je anders wel zou hebben.

Zou het dan geen uitkomst zijn dat een aantal redactieleden in het weekend naar het Tweakers HQ zouden komen om te zorgen dat wij daar toch onze gang kunnen gaan met zoveel mogelijk mensen? Het is toch immers voor het goede doel en die ene vrije dag maakt toch ook niet zoveel uit?

Dan zouden we dus ook veel sneller klaar zijn en misschien ook veel betere kwaliteit computers afleveren. Meer ogen zien namelijk meer als één; anderen denken nog wel eens aan iets dat jij over het hoofd hebt gezien.

Zou er iets mogelijk zijn om deze datum te verzetten naar een zaterdag of zo of het volgende buildfest op een zaterdag te organiseren? Wat vinden mijn mede-tweakers hier eigenlijk van? :)

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik zag de reacties en zal dit intern aankaarten mrtnptrs, wordt vervolgd.

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Mooi om te zien dat jullie hier werk van willen maken! :*) Ik zou ook echt graag jullie daar willen helpen, maar ik kan ook niet doordeweeks!

Edit: overigens is het onduidelijk of jullie ook de nodige materialen daar aanwezig hebben om de nodige werkzaamheden te verrichten (zoals schroevendraaiers, compressors, verlengsnoeren etc.) Of moeten wij dit allemaal zelf meenemen? Misschien zouden jullie een lijstje op de Buildfest pagina kunnen plaatsen met wat mensen mee moeten nemen en wat jullie daar al allemaal hebben? Dit maakt het voor een hoop Tweakers een stuk duidelijker; ik heb ook al een aantal reacties voorbij zien komen met dezelfde vraag.

[ Voor 64% gewijzigd door mrtnptrs op 13-11-2013 18:10 ]

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• Nonstop decay
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-11 19:00
mrtnptrs schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:04:
Mooi om te zien dat jullie hier werk van willen maken! :*) Ik zou ook echt graag jullie daar willen helpen, maar ik kan ook niet doordeweeks!

Edit: overigens is het onduidelijk of jullie ook de nodige materialen daar aanwezig hebben om de nodige werkzaamheden te verrichten (zoals schroevendraaiers, compressors, verlengsnoeren etc.) Of moeten wij dit allemaal zelf meenemen? Misschien zouden jullie een lijstje op de Buildfest pagina kunnen plaatsen met wat mensen mee moeten nemen en wat jullie daar al allemaal hebben? Dit maakt het voor een hoop Tweakers een stuk duidelijker; ik heb ook al een aantal reacties voorbij zien komen met dezelfde vraag.
Hier was ik dus naar op zoek op het forum.
Ik heb me aangemeld voor het buildfest en die vrijdag komt mij dan ook wel goed uit. Ik had alleen nog wel wat vragen over of er nog dingen meegenomen moeten worden, zoals dus bijvoorbeeld schroevendraaiers en verlengsnoeren, maar ook anti-statische polsbanden en lunch. Is dit een geschikte plek om daar verdere informatie over te verzamelen? Of wordt er per e-mail (bij de aanmelding moest ook een e-mailadres worden ingevuld) verdere informatie verstrekt?
Hoe dan ook, ik kijk erg uit naar de buildfest! :)

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Het volgende buildfest zal op zaterdag plaatsvinden mrtnptrs, zo hebben we besloten: plan: Vrijwilligers gezocht om systemen te bouwen voor Tweakers Helpt!-actie - update 3

Op de overige vragen moet ik nog even het antwoord schuldig blijven. Stay tuned.

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Geweldig om te horen dat jullie dit willen doen! :) Ik snap wel dat je de datum van het aankomende buildfest nu niet meer kunt wijzigen; mensen hebben er namelijk al vrij voor genomen en zo.... Maar het kan dus nog maanden duren voordat jullie dan weer genoeg hardware binnen hebben om een nieuw buildfest te organiseren... Dat is wel jammer :(

Maar is het ook niet een leuk idee om een aantal mensen die meehelpen op het aankomende buildfest te vragen een verslag van die dag te maken en dit te posten in bijv. een .plans? Dan motiveer je ook gelijk mensen om hardware te doneren en te komen naar het volgende buildfest. Hoeveel aanmeldingen hebben jullie trouwens eigenlijk al ongeveer? Just interested.... Zal wel een heel groot aantal zijn :*)

Jullie doen dit natuurlijk ook pas voor de eerste keer, dus het zal natuurlijk wel de eerste keer een beetje aftasten zijn van wat je allemaal moet doen en regelen. Best te begrijpen.... Van fouten kun je nou eenmaal leren :)

[ Voor 72% gewijzigd door mrtnptrs op 14-11-2013 17:17 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ik wil een dedicated Actie-pagina gaan maken waar we gewoon kunnen linken naar alle (gesponsorde) acties op Tweakers. Staat op de agenda iig :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Yes!

LinkedIn WoT Cash Converter

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Misha schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:16:
Ik wil een dedicated Actie-pagina gaan maken waar we gewoon kunnen linken naar alle (gesponsorde) acties op Tweakers. Staat op de agenda iig :)
Niet om negatief te zijn, maar komt (de inhoud van) die actie-pagina dan ook op de FP danwel in de tracker? Anders schieten we er nog niet veel mee op ;) Nu is het telkens een verassing waar zoiets is te vinden, ene keer op de FP, andere keer alleen in de tracker, soms niet eens bij beide. (Het inzamelen van de pc's bijv.)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1