Toon posts:

[MS Windows 8 64b] updaten icm mobiel breedband abo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik heb een asus notebook X550 met windows 8 64b. Aangezien ik veel onderweg ben en vaak op campings en buitengebieden heb ik vaak geen wifi tot mijn beschikking. Elke keer dat ik updates wil installeren geeft de pc aan dat dit nu niet kan omdat dat teveel data zou gebruiken via mobiel breedband.
Ik wil echt updaten en ben me bewust van het datagebruik. Hoe dit in te schakelen?
Ik heb 1Gb per maand in het abonnement en vind het niet erg daar een deel van te gebruiken voor updates.

Ik heb gezocht hoe dit uit te schakelen, maar ben het nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik kan het ook zo even niet vinden in mijn 8.1, maar ik weet wel dat het te maken heeft met 'metered connections'. Als je daar op zoekt, wellicht dat je dan wat meer resultaten kan vinden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De hint zoeken naar metered connections was zeer handig. Daardoor is het gewoon de eerste google hit:

Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik achtereenvolgens op Instellingen en Pc-instellingen wijzigen.
Als u met een muis werkt, wijst u de rechterbovenhoek van het scherm aan, beweegt u de muisaanwijzer naar beneden en klikt u achtereenvolgens op Instellingen en Pc-instellingen wijzigen.

Tik of klik op Pc en apparaten.

Tik of klik op Apparaten en zorg ervoor dat Downloaden via verbindingen naar gebruik is ingesteld op Uit. (Deze kun je dus ook aan zetten om wél updates binnen te halen)

Opgelost!