Internetmarketingtips voor meer traffic en conversie

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 553373

Topicstarter
Ik maakte een website in Drupal *snip* spam en *snip* spam

Dit zijn beiden kortingscode-websites met een overzicht van online winkels en hun aanbiedingen en/of kortingscodes.

Spijtig genoeg scoren deze sites nog niet goed in de resultaten van zoekmachines zoals Google waardoor de opbrengst maar mager is in vergelijking met de effort die ik er insteek.

Ivm SEO probeer ik zoveel mogelijk alt en title tags te gebruiken bij afbeeldingen en links, ik gebruik ook H1,2 en H3 tags, zet belangrijke woorden op mn site in het vet en gebruik meta tags.

Spijtig genoeg is dit allemaal niet genoeg voor een goede positie wegens veel concurrentie op dit onderwerp.

Ik heb begrepen dat ook linkbuilding belangrijk is, maar daar heb ik me nog niet zo met beziggehouden wegens intensief en ik steek al zoveel tijd in het onderhoude van die 2 sites dat linkbuilding er nog niet van is gekomen (op deze eerste post op dit forum na) :)

Zijn er marketingtips zoals SEA via Google Adwords ed om alsnog mee traffic naar mijn site te kunnen leiden?

Alvast bedankt voor de tips!!

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 13-11-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 17:33

André

Analytics dude

Je zet wat woorden in het vet en gebruikt h(x) elementen, maar linkbuilding (wat een van de belangrijkste factoren voor een goede ranking is) doe je niet? Hoe denk je dan te gaan scoren in een markt waar al tientallen/honderen affiliates actief zijn die wel op de hoogte zijn van dat soort zaken en daarmee dus een flinke voorsprong hebben?

Met AdWords zou je nog een kans hebben om je er tussen te kopen, ware het niet dat je concurrenten al unieke deals met winkels hebben. Door die deals zijn conversies voor hun meer waard en hebben ze door die deals sowieso al een hogere conversiepercentage. Dat betekent dat zijn x keer zoveel geld hebben om bovenaan te staan, en dan wordt het voor jou lastig om daar tussen te komen.

En als je mijn persoonlijke mening wil hebben: waarschijnlijk bouw je de zoveelste kortingscode site zonder meerwaarde voor mij als bezoeker? Of heb je echt iets unieks te bieden wat de rest nog niet heeft? In dat laatste geval zul je wel sneller links kunnen vergaren dan je concurrenten.

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Ik zou beginnen met dit eens grondig door te nemen: [SEO] Tips & Trucs

Aangezien ik de verdere meerwaarde van wat algemene vragen (zie André's opmerkingen) niet echt zie gooi ik dit topic dan ook even op slot. Maar open gerust een topic voor specifiekere SEA vragen (SEO past in bovengenoemd topic).

Dit topic is gesloten.