Acties:
  • 0 Henk 'm!

• still_the_same
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-07 22:47
Ik heb gister mijn Nexus 5 uit Duitsland binnen gekregen. En eigenlijk ben ik bang dat ik een lastige RMA procedure in moet gaan en om dat te voorkomen hoop ik dat iemand hier nog een gouden tip heeft.

Mijn nexus gister aangezet en de standaard installatie doorlopen. De apps werden geinstalleerd en tijdens dit process lockte de hele telefoon en reboote hij vervolgens. Ik dacht, ach kan gebeuren.... Echter dit bleef continue gebeuren. Dus ik softwarematig een factory reset gedaan en het nog een keer geprobeerd.. Zelfde resultaat. Toen een hardware reset gehad... Na een tijdje in een bootloop gezeten te hebben kwam hij weer op. Market niet de oude instellingen opnieuw laten terug zetten..... Helaas, weer crashes.

Vervolgens een schone image van de google site afgehaald, dit leek eventjes te werken, maar helaas na een paar minuten begon hij weer te crashen....

Zoals ik al zei, een RMA met Duitsland wordt ben ik bang lastig. Wel ben ik nog met LG Nederland aan het bellen of zij nog iets voor mij kunnen doen... Natuurlijk blijf ik proberen en ik hoopte dat iemand hier dit probleem herkent en misschien nog tips heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacara
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-07 23:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• still_the_same
Meeste mensen roepen als antwoord op dit soort problemen dat je hem RMA moet sturen... Klinkt ook wel logisch, maar is nu niet heel handig en dus mijn laatste optie.... Wel begin ik sterk het vermoeden te hebben dat het de play store is.. Of niet, want ik ging nu als testje foto's maken en toen crashte hij....

[ Voor 14% gewijzigd door still_the_same op 13-11-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

je zou dit kunnen proberen;

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2513937

misschien dat het helpt. zo niet, denk ik toch echt dat je aan de RMA procedure kan beginnen

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• still_the_same
Bedankt voor de tip. Helaas heeft dit ook niet geholpen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:41
In het eerste setup menu backup/restore uitzetten zodat ie niet al je ooit geinstalleerde apps gaat installen als ie voor het eerst opstart? Schoon begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick7
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09-2019
Beste tweakers,

Ik ben nu ongeveer een maand in bezit van de nexus 5 en heb er nooit problemen mee gehad.
Tot op vandaag, ik was een voetbalwedstrijd aan het kijken en de mobiel lag gewoon naast me.
Toen ik na een tijdje niet gebruikt te hebben even wou kijken hoe laat het was en of ik nog berichten had ging het scherm niet meer aan. Ik heb de aan/uit knop meerdere malen geprobeerd, hem aan de computer gehangen, en aan de oplader maar hij vertoont geen teken van leven. Hij doet dus echt helemaal niks meer.

Ik hoop dat jullie wellicht nog mogelijkheden hebben waardoor ik mijn telefoon kan redden?

Alvast bedankt.

Mvg,

Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
nick7 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:08:
Beste tweakers,

Ik ben nu ongeveer een maand in bezit van de nexus 5 en heb er nooit problemen mee gehad.
Tot op vandaag, ik was een voetbalwedstrijd aan het kijken en de mobiel lag gewoon naast me.
Toen ik na een tijdje niet gebruikt te hebben even wou kijken hoe laat het was en of ik nog berichten had ging het scherm niet meer aan. Ik heb de aan/uit knop meerdere malen geprobeerd, hem aan de computer gehangen, en aan de oplader maar hij vertoont geen teken van leven. Hij doet dus echt helemaal niks meer.

Ik hoop dat jullie wellicht nog mogelijkheden hebben waardoor ik mijn telefoon kan redden?

Alvast bedankt.

Mvg,

Nick
Aanknop ook al een seconde of 10 ingedrukt gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick7
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09-2019
En toen ging hij weer aan.... :)

Normaal gesproken hoef je hem niet zo lang in te drukken toch?

In ieder geval hartstikke bedankt!

Mvg,

Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Goed dat je de zoekfunctie in ieder geval hebt geprobeerd, maar voortaan graag even een eigen topic aanmaken voor je problemen. Dan blijft het overzichtelijk :)

Deze doe ik op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.